24 Ιανουαρίου 2020

Η Μαρινέλλα στο στούντιο του «RealFM 97,8»


Marinella and Nikos Hadjinikolaou on RealFM 97,8.
| Photo by RealFM 97,8 © January 24, 2020

Ραδιοφωνική συνέντευξη της Μαρινέλλας
στον δημοσιογράφο Νίκο Χατζηνικολάου
 
Αθήνα, Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020


Το πρωινό της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου, η μεγάλη Κυρία του Ελληνικού Τραγουδιού Μαρινέλλα βρέθηκε στο ραδιοφωνικό στούντιο του «RealFM 97,8» για μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

Αφορμή στάθηκε η μεγαλειώδης παράσταση που θα παρουσιάσει στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου, αλλά και τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου, όπως αποκάλυψε η ίδια.

Για ν' ακούσετε την συνέντευξη, πατήστε «ΕΔΩ»!


Photo credit: Dinos Diamantopoulos ©
«Highlights» της συνέντευξης:

«Δεν μεγάλωσα και πάρα πολύ… Είμαι μέσα στην ενέργεια… Αφού έτσι γεννήθηκα, αγάπη μου…».

«Πού ξέρω εγώ πόσα τραγούδια έχω πει; Πού να θυμάμαι; Υπολόγισε πως τραγουδάω εξήντα δύο χρόνια… Τι άλλο να πω; Όταν τραγουδά ένας άνθρωπος εξήντα δύο χρόνια, νομίζω πως έχει πολύ μεγάλο μπαούλο…».

«Βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια… Και γι' αυτό έχω αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου… Και τι δεν έχω κάνει…».

«Πολλά τραγούδια που έχω πει θέλουν το δικό τους ειδικό χώρο. Μια μπαλάντα φέρ’ ειπείν που θα την πω με ένα πιάνο, δεν μπορώ να την πω σε ένα νυχτερινό κέντρο. Εκεί πίνουν, γελάνε, χορεύουν, μου λένε “ώπα!”, μα “ώπα” στο «Σ’ αγαπώ όπως η μάνα το παιδί»; Δεν γίνεται… Θέλει νταβαντούρι στα μαγαζιά. Τώρα όμως μου δίνεται η ευκαιρία να πω ξανά τέτοιου είδους τραγούδια…».

«Ακόμη και τώρα, πολλές φορές δεν πληρώνουν αν δεν πάει καλά η δουλειά. Και σου λένε “Πάρε αυτά και βλέπουμε”. Και στο τέλος, δεν βλέπουμε τίποτε απολύτως!».

«Δεν λέω “Τι ωραία που ήμουν τότε, τι καλά”, “Βρε πώς περνούν τα χρόνια”. Άσ’ τα να περάσουν, τι να κάνουμε, να πεθάνουμε; Είμαι συμφιλιωμένη με τον χρόνο, τον αγαπώ. Δεν κάνω τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Πάμε μαζί. Είμαι συμφιλιωμένη με τον χρόνο, συμφιλιωμένη με το σήμερα, συμφιλιωμένη με το χθες. Με τα σημερινά δεδομένα, λες “Πόσα κρύβει η ζωή, πώς έγινε εκείνο…”. Σωστά και τα δύο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε…».

«Δεν είμαι γκρινιάρα, ξέρω ότι μπαίνοντας κάπου, με το καλημέρα σκορπώ παντού μια διάθεση που να χαμογελάει ο άλλος. Δεν μου αρέσει να κάνω παρέα με τους συνομηλίκους μου γι' αυτόν το λόγο, το ξέρεις. Μη γελάς, αλήθεια…».

«Θέλω με νέους ανθρώπους να κάνω παρέα. Για εμένα οι νέοι άνθρωποι είναι οι 40αρηδες, 50αρηδες, 60αρηδες, μέχρι εκεί. Παραπάνω από εξήντα, μου λέει ο ένας “Aχ το πόδι, αχ η μέση, αχ το νεφρό”. Δεν μπα να 'χεις!».
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| On January 24, 2020, the Grande Dame of the Greek Song Marinella was invited to the studio of the radio station RealFM 97,8 in Athens, Greece, and gave a new interview to journalist Nikos Hadjinikolaou, on the occasion of her special performance at the Stavros Niarchos Hall of the Niarchos Foundation Cultural Center in Athens, on February 3, 2020. | Source: ENIKOS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου