17 Ιουνίου 2015

Μαρινέλλα και Καραφώτης στη Νέα Υόρκη (Press conference)


Η Μαρινέλλα και ο Κώστας Καραφώτης σε Συντέντευξη Τύπου στην Αστόρια, στις 17 Ιουνίου 2015.
Marinella and Kostas Karafotis in the Press Conference in Astoria of New York,
on the occasion of their concerts at the "Melrose Ballroom", on June 19th, 20th and 21st, 2015.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Από τον Χριστόδουλο Αθανασάτο
για το NEW GREEK TV
και την Αλεξάντρα Μεντώρος
για την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ N.Y

Φωτογραφίες: Sylia Terzidis - Michaelidou

Ένα τριήμερο γεμάτο καλό ελληνικό τραγούδι του χθες και του σήμερα υποσχέθηκαν στους Έλληνες της Νέας Υόρκης η Μαρινέλλα και ο Κώστας Καραφώτης, ενόψει της παρουσίας τους στην Αστόρια και το «Melrose Ballroom». Στο ραντεβού με τους εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης της Νέας Υόρκης η Μαρινέλλα έπλεξε επανειλημμένως το εγκώμιο του Κώστα Καραφώτη, με τον οποίο έχει συνεργαστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.




Μαρινέλλα: «Θα 'θελα να ξέρετε ότι είμαι πραγματικά πανευτυχής γιατί έχω μαζί μου ένα απ' τα καλύτερα παιδιά του χώρου, τον Κωστή τον Καραφώτη, ο οποίος είναι φοβερός, σπουδαίος τραγουδιστής! Είναι μεγάλη μου χαρά, μεγάλη μου χαρά! Κάνουμε συχνά κοινές εμφανίσεις, γιατί τα βρίσκουμε ως άνθρωποι και ως καλλιτέχνες. Ταιριάζουν οι φωνές μας αλλά και το χιούμορ μας… Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα! Βεβαίως είναι μεγαλύτερος μου αλλά αυτό δεν παίζει καθόλου ρόλο. Παίζει;».

Καραφώτης: «Δεν παίζει ρόλο. Το έχω ξαναπεί… Εγώ θα πω δυο κουβέντες. Κατ' αρχήν είναι μεγάλη μου τιμή. Είναι λίγο δύσκολο να συνειδητοποιήσω ακόμα και 'γώ πόσο μεγάλο είναι να δουλεύεις πλάι στην κα. Μαρινέλλα. Όταν κανείς συνειδητοποιήσει το νούμερο “60 χρόνια καριέρας” στο Ελληνικό Τραγούδι και στο Θέατρο… Ε! Τότε μόνο μπορείς να καταλάβεις με τι έχεις να κάνεις. Μόνο δέος, τιμή, και ευχαριστώ πολύ, γιατί κάνει τις πιο ωραίες παρουσιάσεις για 'μένα. Με παρουσιάζει πολύ καλά. Με έχει βοηθήσει πολύ. Κάθε λεπτό μαζί της είναι σεμινάριο εντός και εκτός σκηνής… Πρέπει να είσαι τραγουδιστής για να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει την αίσθηση ότι σου κάνει σεγκόντο η κα. Μαρινέλλα. Άμα δεν το ζήσεις, δεν γίνεται να το μεταφέρεις… Πρέπει να το ζήσεις ο ίδιος».


From the left hand side are distinguished Angela Pandelis (DJ-Aerialist), Kostas Karafotis, Marinella, Basil Messados and Jimmy Panagiotou | Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Angela Pandelis (DJ-Aerialist), Kostas Karafotis, Marinella, Basil Messados and Jimmy Panagiotou.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Παράλληλα, μας μίλησαν για τα μελλοντικά τους σχέδια, για τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους Έλληνες του εξωτερικού με τους Έλληνες της Ελλάδας, ενώ η μεγάλη Κυρία του Ελληνικού Τραγουδιού δεν παρέλειψε να δώσει συμβουλή στους νεότερους καλλιτέχνες για το πώς μπορούν να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη διάρκεια στον χώρο τους

Μαρινέλλα: «…Ακόμη και τώρα, που πάω να κάνω κάτι άλλο για πρώτη φορά, λέω “Θεέ μου, ας είναι καλύτερο από αυτό που έκανα πριν”, γιατί να κάνεις το ίδιο πράγμα δεν σημαίνει τίποτα. Το να κάνεις έστω και ένα τόσο δα μικρό βηματάκι πιο μπροστά σημαίνει ότι υπάρχεις, ότι έχεις ακόμα δρόμο μπροστά σου και εγώ, δεν σας κρύβω, έχω πάρα πολύ δρόμο ακόμα, δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεται… Του χρόνου κλείνω 60 χρόνια στο τραγούδι. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να κλείνεις 60 χρόνια στο χώρο μας. Γενικά να μπορείς να είσαι αυτό που είσαι ή αυτό που προσπαθείς να γίνεις ακόμα, γιατί κανένας καλλιτέχνης δεν λέει “έφτασα”. Τίποτα δεν είμαστε. Πρέπει να ανεβαίνουμε και να ανεβαίνουμε… Όλοι να προσπαθούμε… Πιστέψτε με, κάθε φορά που βγαίνω να τραγουδήσω έχω φοβερό τρακ και νομίζω ότι η καρδιά μου θα φτάσει στην πλάτη μου. Προσπαθώ, κάνω τον σταυρό μου, παρακαλάω και λέω “Ας τα πάω καλύτερα από την προηγούμενη φορά που βγήκα”, γιατί αν δεν κάνεις προσπάθεια να αποδώσεις καλύτερα αυτό που πιστεύεις, τότε μην βγαίνεις καθόλου και κάτσε σπίτι σου».


Angela Pandelis (DJ-Aerialist), Kostas Karafotis, Marinella, Basil Messados and Jimmy Panagiotou.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Angela Pandelis (DJ-Aerialist), Kostas Karafotis, Marinella, Basil Messados and Jimmy Panagiotou.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Μαρινέλλα: «Νομίζω όλα μου τα χρόνια τα διαχειρίστηκα καλά. Και όταν διαχειρίζεσαι το σπίτι σου καλά δε θα πέσει ποτέ. Έχω μείνει και χωρίς δουλειά πολλές φορές και για πολλά χρόνια, αλλά έλεγα “Δεν πειράζει, θα έρθει κάτι καλύτερο”. Πιστεύω ότι πάντα έρχεται κάτι καλύτερο, και ότι όταν δουλεύεις σκληρά για πάρα πολύ, δεν μπορεί… Θα σταθείς, θα φτάσεις κάπου… Να μη τα παρατάμε. Και προπαντός, ενδιαφέρον για κάτι άλλο. Να έχεις ενδιαφέροντα. Μπορεί να κάθεσαι σπίτι και να λες: Εγώ τώρα είμαι τραγουδίστρια, ξέρω δέκα, είκοσι… πενήντα… εκατό τραγούδια, τα παίρνω στο βαλιτσάκι μου και πάω στην Αμερική και τραγουδάω. Αλλά αυτό δεν φτάνει για εμένα. Εγώ θέλω και κάτι άλλο, το οποίο κάνω εδώ και πολλούς μήνες να το ετοιμάσω, για να το βγάλω στις 15, 16, 17 Ιουλίου.* Παλεύω, και δουλεύω, και κάνω πρόβες εννιά μήνες για τρεις παραστάσεις. Αν μου βρεις άλλον να το κάνει, πες μου και εμένα… Αυτό είναι ένα στοιχείο, άλλο είναι αυτό που θα κάνουμε από την Παρασκευή εδώ…».

Καραφώτης: «…Αν και μισώ να λέω για τον παράγοντα τύχη. Δυστυχώς παίζει ρόλο και η τύχη. Αν και είμαι από αυτούς που πιστεύουν πάρα πολύ σ' αυτήν. Δέκα χρόνια που είμαι στο χώρο δεν πιστεύω να μιλάμε για διάρκεια όταν έχουμε δίπλα μας 60 χρόνια στο χώρο. Αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει συχνά. Αισθάνομαι τυχερός που έχω κάνει τέτοιες συνεργασίες και πιστεύω να κάνω πιο πολλά πράγματα Όσο πιο καλά πράγματα κάνεις, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να έχεις μεγαλύτερη διάρκεια».


Marinella, Kostas Karafotis and Basil Messados at the Melrose Ballroom (Press conference).
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Marinella and Kostas Karafotis at the Melrose Ballroom (Press conference)in Astoria of New York.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Μαρινέλλα: «Εγώ έρχομαι πάρα πολλά χρόνια στην Αμερική. Κάποτε το να έρθει ένας καλλιτέχνης στην Αμερική ήταν πολύ σημαντικό. Δεν υπήρχε η τηλεόραση που μπαίνεις αυτή τη στιγμή, πατάς το κουμπί εσύ εδώ και βλέπεις ό,τι γίνεται στην Ελλάδα. Τον περιμένανε πώς και πώς τον καλλιτέχνη. Κουβαλούσαμε και δίσκους τότε και τα παίζανε στο γραμμόφωνο Ήταν πραγματικά μια άλλη εποχή, πολύ γνήσια κατ' εμέ. Τώρα ερχόμαστε και, δεν μπορώ να πω ότι τρέχει και κάτι. Για όλους ισχύει αυτό».

Καραφώτης: «Νομίζω στο μεγαλύτερο κομμάτι έχει απαντήσει η κα. Μαρινέλλα. Εγώ θα προσθέσω και το Internet στην τηλεόραση, όπου ανά πάσα στιγμή μπορείς να βρεις οποιαδήποτε εμφάνιση, οποιουδήποτε καλλιτέχνη. Είναι κάτι μεγάλο, απορώ πώς το ξέχασε, γιατί η κα. Μαρινέλλα έχει καλή σχέση με το Internet και τα Media».

- «Είμαι η πιο ανίδεη για αυτά. Γι' αυτό με κοροϊδεύει ο Καραφώτης».

- «Παρακολουθεί τα πάντα. Μπορεί να μην ξέρει τα πάντα από Internet, αλλά ξέρει πώς λειτουργούν τα πράγματα».

- «Εμείς, παρ' όλα αυτά, δεν το βάζουμε κάτω Θα τραγουδήσουμε αυτές τις μέρες και νομίζω ότι θα πούμε ωραία τραγούδια. Θα κάνουμε ένα ωραίο, συμπαθητικό πρόγραμμα που θα είναι πολύ διασκεδαστικό για όλο τον κόσμο που θα έρθει».

Η Μαρινέλλα και ο Κώστας Καραφώτης θα εμφανιστούν στο «Melrose Ballroom» το τριήμερο 19, 20 και 21 Ιουνίου, ολοκληρώνοντας μια σεζόν με πολλά γνωστά ονόματα για τον γνωστό πολυχώρο διασκέδασης. Μαζί τους, οι μουσικοί: Δημήτρης Μαργιολάς (μπουζούκι), Κυριάκος Κοντάκος (βιολί), Βασίλης Θεοδωρακόγλου (πιάνο), Φώτης Γιαννόπουλος (ντραμς), Παναγιώτης Γεωργοτάς (μπάσο), Παναγιώτης Σαμαράς (κιθάρα).


Marinella and Alexandra Mendoros at the Melrose Ballroom (Press conference) in Astoria..
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Marinella with her fans at the Melrose Ballroom (Press conference)in Astoria of New York.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015


Marinella with her fans at the Melrose Ballroom (Press conference), in Astoria of New York.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Marinella with her fans at the Melrose Ballroom (Press conference)in Astoria of New York.
| Photo by Sylia Terzidis - Michaelidou © June 17, 2015

Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| Media day with Marinella and Kostas Karafotis in Astoria, New York, on June 17, 2015, before their three live concerts at the “Melrose Ballroom”, on June 19th, 20th and 21st, 2015. For tickets call at 718-775-7773 or online at www.melroseballroom.com | Articles: Christodoulos Athanasatos (for the www.newgreektv.com) and Alexandra Mendoros (for the Greek - American newspaper I Efimerida Tis Neas Yorkis). | Published: June 19 and 20, 2015 | Photos by Sylia Terzidis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου