23 Μαΐου 2021

Ο Μάριος Φραγκούλης για τη συνεργασία του με την Μαρινέλλα

«Με τη Μαρινέλλα ταιριάζουμε πολύ. Σέβεται το δικό μου ταξίδι, εγώ το δικό της, και έφτασε ο καιρός Υπάρχει πολύ μεγάλη αγάπη!»
 
Η Μαρινέλλα απόλαυσε τον Μάριο Φραγκούλη σε τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη, στο Μέγαρο Μουσική Αθηνών, στις 9 Μαΐου 2018.
Marinella enjoyed Mario Frangoulis at the Athens Concert Hall.
| Photo credit: Elli Poupoulidou (NDP Photo Agency) © May 9, 2018
 
         Ο σπουδαίος τενόρος Μάριος Φραγκούλης έδωσε μια συνέντευξη στον δημοσιογράφο Πάνο Ζόγκα και έκανε αναφορά στην πολυαναμενόμενη συνεργασία του με την Μεγάλη Κυρία του Ελληνικού Τραγουδιού Μαρινέλλα. Η συνέντευξη κυκλοφόρησε σήμερα, Κυριακή 23 Μαΐου 2021, στο ένθετο περιοδικό «Gala» της εφημερίδας «Πρώτο θέμα».
 
 
 
         Με τη Μαρινέλλα είχαμε κανονίσει να συνεργαστούμε τον περασμένο Δεκέμβριο, θα το κάνουμε αυτόν τον χειμώνα τελικά. Και ταιριάζουμε πολύ. Σέβεται το δικό μου ταξίδι, εγώ το δικό της, και έφτασε ο καιρός. Υπάρχει πολύ μεγάλη αγάπη. Τη βλέπω σαν μητέρα μου ή σαν προστάτιδα μου αν θες. Από έξι χρονών θυμάμαι ότι στο σπίτι ακούγαμε Μαρινέλλα, η θεία μου τη λάτρευε. Το συζητάμε πολλά χρόνια. Πώς έγινε; Μια μέρα ήμασταν εδώ, στο εστιατόριο «Αγορά» που βρισκόμαστε τώρα εμείς οι δύο, και μου κάνει νεύμα να πάω στο τραπέζι της. Μου λέει: «Έλα εδώ, κάτσε εδώ, βρε αγόρι μου, να σου πω κάτι». «Τι θέλεις;». «Εμείς οι δύο πότε θα συνεργαστούμε, όταν θα πάω στον άλλο κόσμο;». Γελάσαμε πολύ, ήταν κάτι που το ήθελα κι’ εγώ πάρα πολύ και τελικά το δρομολογήσαμε. Αποφασίσαμε να στήσουμε ένα πρόγραμμα στο οποίο θα μας βοηθήσει ο υπέροχος Γιώργος Νανούρης. Ξέρεις, η Μαρινέλλα εκτός από μια συγκλονιστική ζωή, διαθέτει και μια τρομερή αίσθηση του χιούμορ και αυτοσαρκασμό. Κάτι που έχω κι' εγώ.
 
         Οι δυο κορυφαίοι καλλιτέχνες θα συνεργαστούν για πρώτη φορά το ερχόμενο φθινόπωρο (11-12 και 18-19 Οκτωβρίου 2021) στο «Christmas Theater» της Αθήνας (βλ. «Μαρινέλλα - Μάριος Φραγκούλης στο Christmas Theater»), παρουσιάζοντας επί σκηνής μια μοναδική μουσική παράσταση, υπό την καθοδήγηση του Γιώργου Νανούρη. 
 
 
Mario Frangoulis, George Perris, Takis Zacharatos and Marinella.
| Selfie by Mario Frangoulis © April 26, 2021
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| Greek tenor Mario Frangoulis gave an interview to journalist Panos Zogkas for the insert magazine Gala of the Greek newspaper Proto thema (Lead story) and referred to his long-awaited collaboration with the Grande Dame of the Greek Song Marinella«Marinella and I had arranged to collaborate together last December, we will finally do it this winter. And we match very well. She respects my journey, I respect hers, and the time has come. There is so much love. I see her as my mother or as my protector, if you want. I remember from the age of six that we were listening Marinella in the house, my aunt Loula adored her. We have been discussing this for many years. How did it happen? One day we were here, in the restaurant “Agora” where we are now, and she made a motion to me to go to her table. She tells me: “Come here, my boy, sit here to tell you something”. “What do you want?”. “When will we both collaborate together, when I'll go to the other world?" We laughed a lot, this was something I wanted very much and we finally launched it. We decided to set up a program in which the wonderful director Yorgos Nanouris will help us. You know, Marinella, in addition to a sensational life, also has self-sarcasm and a tremendous sense of humor. Things I have too…». The two great artists will collaborate for the first time next fall (October 11-12 and 18-19, 2021) at the Christmas Theater in Athens, Greece (see “Marinella and Mario Frangoulis together on stage”), presenting a unique musical performance, under the guidance of Yorgos Nanouris. | Published: Sunday, May 23, 2021 | Source: PROTO THEMA Newspaper

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου