10 Αυγούστου 2019

Σ' αγαπώ (PHILIPS 6331 145) 1979



Στις 10 Αυγούστου 1979, 
κυκλοφόρησε το άλμπουμ «Σ' αγαπώ»
σε δίσκο 33' στροφών (PHILIPS: 6331 145)
από τη δισκογραφική εταιρία «Phonogram»,
με την ετικέτα της «Philips Records».

Το άλμπουμ περιλαμβάνει δώδεκα τραγούδια της Μαρινέλλας που συνέθεσαν ο Νίκος Ιγνατιάδης, ο Γιώργος Κατσαρός και ο Θανάσης Πολυκανδριώτης με στίχους του Γιάννη Πάριου, η Νινή Ζαχά με στίχους δικούς της, ο Νίκος Τζαβάρας με στίχους του Μίμη Θειόπουλου και της Σόφης Ζαννίνου, και ο παραγωγός Φίλιππος Παπαθεοδώρου (ως Γιάννης Αξιώτης) με στίχους του Νάσου Νασόπουλου και την ερμηνευτική συμμετοχή του Τόλη Βοσκόπουλου. Επίσης, περιλαμβάνει την ελληνική διασκευή ενός αγγλόφωνου τραγουδιού σε μουσική του Πιέρο Τρομπέττα. Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του, ο δίσκος έγινε «χρυσός», ξεπερνώντας σε πωλήσεις τα 50.000 αντίτυπα.



Πλευρά Α'
01. ΚΑΛΥΤΕΡΑ - με χορωδία
· (Μουσική - Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης) · 3:08
(Λα, λα, λα…) Τώρα είναι η ώρα, να δούμε πού μας βγάζει αυτή η ζωή. Τώρα είναι η ώρα και για τους δυο, να κάνουμε νέα αρχή. Και καλύτερα, θα λέμε αύριο «Καλύτερα» που δεν αφήσαμε τον χρόνο να πληγώσει την αγάπη αυτή. Και καλύτερα, και για τους δυο μια ώρα αρχύτερα, που τελειώνουμε σαν φίλοι που αγαπηθήκαν πολύ. (Λα, λα, λα…) Τώρα είναι η ώρα, που πρέπει εμείς την λύση να βρούμε σωστά. Τώρα είναι η ώρα, να πούμε «Γεια» κι' οι δυο με τα χέρια σφιχτά. Και καλύτερα, θα λέμε αύριο «Καλύτερα» που δεν αφήσαμε τον χρόνο να πληγώσει την αγάπη αυτή. Και καλύτερα, και για τους δυο μια ώρα αρχύτερα, που τελειώνουμε σαν φίλοι που αγαπηθήκαν πολύ. Μα, και καλύτερα…
02. ΝΑ 'ΜΑΙ
· (Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης - Στίχοι: Γιάννης Πάριος) · 2:50
Να 'μαι, κλαίω πάλι και θυμάμαι, είμαι μόνη και φοβάμαι το σκοτάδι της νυχτιάς. Να 'μαι, δεν γυρίζεις και λυπάμαι, και την πόρτα μου χτυπάνε οι καημοί της μοναξιάς. Λείπεις και δεν ξέρω πού να κρατηθώ και σε κρύο στρώμα πώς να κοιμηθώ, είσαι μακριά μου και όμως είσαι εδώ. Να 'μαι, πάλι μόνη μου κοιμάμαι, χώρια δρόμους περπατάμε σαν δυο ξένοι της ζωής. Να 'μαι, τα παλιά ξαναθυμάμαι, και στα μάτια μου κυλάνε δάκρυα της προσμονής.
03. ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ ΑΠ' ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
· (Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης - Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης) · 3:16
Περνούν τα καλοκαίρια κι' οι γιορτές μας, όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. Περνούν τα πρωινά κι' οι Κυριακές μας, όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ' τη ζωή μου, γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου, μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ' τη ζωή μου, γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου, μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. Εσύ, εσύ… Περνούν, χάνονται οι όμορφες στιγμές μας, όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. Περνούν, οι μέρες τρέχουν κι' οι βραδιές μας, όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν.
04. Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ (Hello, hello) - με χορωδία
· (Μουσική: Piero Trombetta - Στίχοι: Richard W. Palmer-James - Ελληνικοί στίχοι: Γιάννης Πάριος) · 2:51
Η αγάπη μας γιορτή, εγώ κι' εσύ. Γιορτή και στην ψυχή, εγώ κι' εσύ. Τα όνειρα μας κύματα, γίναν' βήματα σ' ένα δρόμο που είν' ανοιχτός. Η αγάπη μας γιορτή, εγώ κι' εσύ. Ας δώσουμε τα χέρια στη ζωή. Μαζί να προχωρήσουμε και να ζήσουμε σ' έναν κόσμο γεμάτο από φως. Από σήμερα ας κάνουμε αρχή για να γίνει κι' η ζωή μας μια γιορτή, και τα λάθη μας να σβήσουμε, καλύτερα να ζήσουμε. Κι' ας ντυθούμε με χαμόγελο γλυκό, κι' ας φωνάξουμε σε όλους «Σ' αγαπώ», την αγάπη μας να κάνουμε στη ζωή μας οδηγό. Η αγάπη μας γιορτή, εγώ κι' εσύ. Τραγούδησε κι' εσύ, περνάει η ζωή. Περνάνε και τα νιάτα μας, και στα μάτια μας φτερουγίζουν χιλιάδες χαρές. Η αγάπη μας γιορτή, εγώ κι' εσύ. Ας γίνουμε βροχή, εγώ κι' εσύ. Στο κόσμο να σκορπίσουμε, κι' ας γεμίσουμε με αγάπη και φως τις καρδιές.
05. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ
· (Μουσική: Γιώργος Κατσαρός - Στίχοι: Γιάννης Πάριος) · 2:40
Θα σε κρατήσω μέσ' τα χέρια μου σαν κρίνο, σαν το σπουργίτι που πεθαίνει μοναχό, κι' όταν μου δίνεις, τα διπλά εγώ θα δίνω, κάθε στιγμή θα σου φωνάζω «Σ' αγαπώ», «Σ' αγαπώ». Έτσι απλά σε αγαπάω, όσο απλή είμαι κι' εγώ. Θεέ μου πόσα σου χρωστάω, δεν φτάνει ένα ευχαριστώ… Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ! Δεν είχα τίποτα να πω για τη ζωή μου, μέσ' την ψυχή μου μια ατέλειωτη ερημιά, κι' ήρθες και γέμισες τραγούδια τη φωνή μου που φτάνουν εύκολα απ' τα χείλη στην καρδιά, στην καρδιά.
06. ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ
· (Μουσική - Στίχοι: Νινή Ζαχά) · 3:10
Πέρασα κι' εγώ βράδια αξημέρωτα, κλαίγοντας για έναν μεγάλο έρωτα, άκουσα και είπα τόσα λόγια τρυφερά, ένιωσα τον πόνο που ομορφαίνει τη χαρά. Κι' έφτασα να πω «Όλα τα χόρτασα. Τα 'ζησα, τα χάρηκα, τα γιόρτασα…», κι' ήρθες κι' όταν μ' άγγιξες και μου 'πες «Σ' αγαπώ», μ' έκανες να πω: Θεέ μου, πρώτη μου φορά που αγαπάω τόσο! Αχ, και να μπορούσα να σου δείξω πόσο! Βλέπω μέσ' τη λάμψη των δικών σου των ματιών πόσο ήταν ασήμαντα όλα στο παρελθόν. Πρώτη μου φορά η ψυχή μου τρέμει τόσο κaι έχω στη καρδιά μου τόσα να σου δώσω, που αναρωτιέμαι τώρα πια, στα σοβαρά, μήπως αγαπώ πρώτη φορά. Πίστεψα για μια στιγμή πως γέρασα, μ' όλα αυτά που έζησα, που πέρασα. Ζύγιασα του έρωτα τις λύπες, τις χαρές, κι' είδα ότι πόνεσα τις πιο πολλές φορές. Κι' έφτασα να πω «Φτάνουν τα βάσανα», τα 'σβησα, τα ξέχασα κι' ανάσανα…



Πλευρά Β'
01. Σ' ΑΓΑΠΩ - ντουέτο με τον Τόλη Βοσκόπουλο
· (Μουσική: Φίλιππος Παπαθεοδώρου, ως Γιάννης Αξιώτης - Στίχοι: Νάσος Νασόπουλος) · 3:12
Σ' αγαπώ κι' ούτε που ξέρω τι θα πει εγωισμός στον έρωτα μου, είμ' ένας άνθρωπος απλός γιατί αγαπάω και πιστεύω στην καρδιά μου. Σ' αγαπώ (σ' αγαπώ), τι άλλο θέλω; Είσ' απλός κι' αληθινός, είσαι ένας άλλος. Είσαι στη σκέψη μου το φως, είσαι ο πιο γλυκός καημός, είσ' ο μεγάλος. Σ' αγαπώ, ο ερχομός σου είν' η καινούργια μας ζωή (είν' η καινούργια μας ζωή). Σ' αγαπώ, ο ερχομός σου είν' η μεγάλη μας στιγμή (είν' η μεγάλη), η πιο μεγάλη! Σ' αγαπώ, θα 'σαι για πάντα ο τελευταίος μου σταθμός, κι' ούτε μπορεί να γίνει τώρα πια αλλιώς… Θα μ' αγαπάς, θα σ' αγαπώ.
02. ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ
· (Μουσική - Στίχοι: Νινή Ζαχά) · 3:20
Σταμάτα πια. Δε φτάνουν όσα είπες; Μη με κερνάς τις λύπες που οι άλλοι σε κέρασαν. Σταμάτα πια. Κοντεύω να πεθάνω. Τί, τί πρέπει εγώ να κάνω αν οι άλλοι σε γέρασαν. Εγώ θέλω να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω, και πίσω μου ν' αφήσω τις πίκρες που είχα σωρό. Εγώ θέλω να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω, και δε γυρίζω πίσω, μα και ούτε μπορώ. Σταμάτα πια, και ξέχασε τις άλλες, τις πίκρες τις μεγάλες που τόσο σε πλήγωσαν. Εγώ είμαι εδώ, εγώ που σε λατρεύω, εγώ που σε πιστεύω. Να, κοίτα, εγώ είμαι εδώ. Μα εγώ θέλω να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω, και πίσω μου ν' αφήσω τις πίκρες που είχα σωρό. Εγώ θέλω να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω, και δε γυρίζω πίσω, μα κι' ούτε μπορώ. Σταμάτα πια, και πες μαζί μ' εμένα «Φωτιά στα περασμένα. Τα καίω, τ' αρνήθηκα». Εγώ είμαι εδώ, και πίστεψε σ' εμένα, αφού κοντά σ' εσένα, κοντά σου γεννήθηκα. Γι' αυτό, θέλω να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω…
03. ΤΙ ΚΙ' ΑΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ
· (Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης - Στίχοι: Γιάννης Πάριος) · 2:37
Τι κι' αν περάσαν χρόνια, είμαστε πάλι μαζί, τ' όνειρο το χαμένο μας ξαναζεί, πάρε με απ' το χέρι και μην κοιτάς πουθενά, πουθενά, πουθενά, πουθενά. Θα σ' αγαπώ (θα σ' αγαπώ) σα να 'ρθες τώρα (σα να 'ρθες τώρα), σα να σε γνώρισα ετούτη τη στιγμή. Γι' αυτό λοιπόν (γι' αυτό λοιπόν) και 'σύ προχώρα (και 'συ προχώρα), μας περιμένει μια ολόκληρη ζωή. Τί κι' αν περάσαν χρόνια, είμαστε πάλι μαζί, τ' όνειρο το χαμένο μας ξαναζεί, πάρε με απ' το χέρι και μην κοιτάς πουθενά, πουθενά, πουθενά, πουθενά. Θα σ' αγαπώ σα να 'ρθες τώρα, σα να σε γνώρισα ετούτη τη στιγμή. Γι' αυτό, λοιπόν, κaι 'συ προχώρα, μας περιμένει μια ολόκληρη ζωή. Τι κι' αν περάσαν χρόνια, είμαστε πάλι μαζί, δίχως εσένα άνοιξη πώς να 'ρθει, ζήσε για την αγάπη και μην κοιτάς πουθενά, πουθενά, πουθενά, πουθενά.
04. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ – υπό τη μουσική συνοδεία των Αδελφών Τζαβάρα
· (Μουσική: Νίκος Τζαβάρας - Στίχοι: Σόφη Ζαννίνου) · 2:54
Στον άδειο το σταθμό, ταξιδιώτες της σιωπής, μείναμε η βροχή και εγώ, περιμένοντας να 'ρθείς. Το τρένο σου έφυγε δρόμο τόσο μακρινό, δίχως να 'χει γυρισμό, δίχως να 'χει γυρισμό. Κι' ο κόσμος που περνάει, αδιάφορα κοιτάει… Δε βλέπω πια κανένα, περιμένω μόνο εσένα. Δε βλέπω πια κανένα, περιμένω μόνο εσένα. Χειμώνιασε ξανά κι' είμαι τόσο μοναχή, πώς περνάει η ζωή, πώς περνάει η ζωή. Τριγύρω μου σιωπή κι' η χαρά προσπέρασε, μια αγάπη τέλειωσε, μια αγάπη τέλειωσε.
05. ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ
· (Μουσική: Γιώργος Κατσαρός - Στίχοι: Γιάννης Πάριος) · 3:19
Τώρα, τώρα που όλοι σε ξεχάσαν, μόνος σου δε μπορείς να ζήσεις, χίλιες χαρές σε προσπεράσαν, καμιά δεν είπες να κρατήσεις, καμιά δεν είπες να κρατήσεις. Και μου μιλάς για μοναξιά, λες και δεν έχω νιώσει… Μέσα στην τόση ερημιά έχουν περάσει δειλινά που μ' έχουνε σκοτώσει. Πάψε, πάψε να λες τον κόσμο ψεύτη, το λάθος είναι και δικό σου, αυτό που βλέπεις στον καθρέφτη δεν είναι πάντα ο εαυτός σου, δεν είναι πάντα ο εαυτός σου.
06. 1001 ΝΥΧΤΕΣ - με χορωδία
· (Μουσική: Νίκος Τζαβάρας - Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος) · 2:51
Στην καρδιά μας βάλαμε φωτιά και καιγόμαστε. Ο καημός μας, θάλασσα πλατιά, και πνιγόμαστε. Και δε θα φτάσει άλλη μια ζωή να μ' αγαπάς και εγώ να σ' αγαπάω. Στην καρδιά βάλαμε φωτιά και καιγόμαστε. Χίλιες και μια νύχτες έλα να περάσουμε… Και να μιλούν για την αγάπη μας της Χαλιμάς τα ωραία παραμύθια. Χίλιες και μια νύχτες έλα να περάσουμε. Είσ' ο ήλιος μου και είμ' εγώ το φεγγάρι σου, νάι, νάι, νάι. Και χαλάλι μου η αγάπη μας, και χαλάλι σου.




Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από τον Φίλιππο Παπαθεοδώρου για τη δισκογραφική εταιρεία «Phonogram» (πρώην «Helladisc», αργότερα «PolyGram Records», «Universal Music Greece», και σήμερα «Cobalt Music / Helladisc»). Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο στούντιο «Polysound» της Αθήνας, με ηχολήπτη τον Γιάννη Σμυρναίο. Φωτογραφίες, η Αλίντα Μαυρογένη. Μακέττα, ο Θάνος Σπυρόπουλος.

Τις ενορχηστρώσεις και τη διεύθυνση της ορχήστρας ανέλαβαν ο Νίκος Ιγνατιάδης, ο Γιώργος Κατσαρός (στα δικά τους τραγούδια) και ο Κώστας Κλάββας (στα υπόλοιπα). Ο ερμηνευτής Τόλης Βοσκόπουλος -σύζυγος της Μαρινέλλας, μέχρι το 1981- συμμετέχει στο «Σ' αγαπώ», ευγενώς προσφερθείς από την δισκογραφική εταιρεία «Minos».


«Περνούν τα καλοκαίρια κι' οι γιορτές μας,
όλα σαν τρένα βιαστικά
και δεν ξαναγυρνούν
Περνούν τα πρωινά κι' οι Κυριακές μας,
όλα σαν σύννεφα γοργά
και δεν ξαναγυρνούν
Μα εσύ ποτέ, 
να μη χαθείς ποτέ απ' τη ζωή μου,
γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου,
μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω!
Εσύ, εσύ»

Photo credit: Alinta Mavrogeni © 1979

Το άλμπουμ κυκλοφόρησε παράλληλα σε κασέτα μαγνητικής εγγραφής (PHILIPS: MC 7116 162) και σε κασέτα τύπου «8-Track» (PHILIPS: 8-TR 7774 195), ενώ αργότερα επανεκδόθηκε σε βινύλιο. Επίσης, την ίδια χρονιά, κυκλοφόρησε και η διεθνής έκδοση του άλμπουμ (σε βινύλιο και κασέτες) με τίτλο «S' agapo» (PETERS INTERNATIONAL: STEREO PLD 5387), κάτω από την ετικέτα της «Peters International» των Η.Π.Α.

Το 1994, κυκλοφόρησε σε δίσκο ψηφιακής μορφής (CD) από την ίδια δισκογραφική εταιρεία (POLYGRAM / PHILIPS: 7314 5147 0424) με άλλη φωτογραφία εξωφύλλου (σε προσαρμογή του Πέτρου Παράσχη), σε ηχητική επεξεργασία του Γιάννη Ιωαννίδη.

To 2007, συμπεριλήφθηκε μαζί με τα άλμπουμ «Μαρινέλλα · Αθηναίοι» (1977) και «Η Μαρινέλλα του σήμερα…» (1978) σε ειδική «οικονομική» έκδοση τριπλής (3xCD) κασετίνας (Universal: 7314 5469 1628) από την «Universal Music Greece».


 
 
Το τραγούδι «Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου» αποτέλεσε τη μεγαλύτερη επιτυχία του άλμπουμ, όπως επίσης και τα τραγούδια «Καλύτερα», «Πρώτη μου φορά», «Σ' αγαπώ», ενώ εκείνη την εποχή ακούστηκαν πολύ και τα υπόλοιπα τραγούδια («Και μου μιλάς για μοναξιά», «Να 'μαι», «Τι κι' αν περάσαν χρόνια» κλπ.).

Αξίζει να αναφερθεί και η ζωντανή παρουσίαση - προώθηση των τραγουδιών από την ερμηνεύτρια στο ξακουστό νυχτερινό κέντρο «Στορκ» της Αθήνας, σε δυο συνεχόμενες σεζόν (μαζί με τον Τόλη Βοσκόπουλο, τους Αδελφούς Τζαβάρα κ.α.), αλλά και στην τηλεόραση, λ.χ. με το εορταστικό αφιέρωμα «Πρωτοχρονιά με την Μαρινέλλα» που προβλήθηκε από την ΥΕΝΕΔ στις 31 Δεκεμβρίου 1980.
 
 
Marinella performs at the nighclub “Stork” in Athens, in 1979-80.
Dancers: Giorgos Sayas, Dimitris Kaminaris, Giorgos Georgiadis. 
| Photo credit: Alinta Mavrogeni © 1979
 
«Πέρασα κι' εγώ βράδια αξημέρωτα, 
κλαίγοντας για έναν μεγάλο έρωτα, 
άκουσα και είπα τόσα λόγια τρυφερά, 
ένιωσα τον πόνο που ομορφαίνει τη χαρά 
Κι' έφτασα να πωΌλα τα χόρτασα 
Τα 'ζησα, τα χάρηκα, τα γιόρτασα…”, 
κι' ήρθες κι' όταν μ' άγγιξες
και μου 'πες Σ' αγαπώ, μ' έκανες να πω: 
Θεέ μου, πρώτη μου φορά που αγαπάω τόσο! 
Αχ, και να μπορούσα να σου δείξω πόσο! 
Βλέπω μέσ' τη λάμψη των δικών σου των ματιών
πόσο ήταν ασήμαντα όλα στο παρελθόν 
Πρώτη μου φορά
η ψυχή μου τρέμει τόσο 
και έχω στη καρδιά μου τόσα να σου δώσω, 
που αναρωτιέμαι τώρα πια, στα σοβαρά, 
μήπως αγαπώ πρώτη φορά 
Πίστεψα για μια στιγμή πως γέρασα, 
μ' όλα αυτά που έζησα, που πέρασα 
Ζύγιασα του έρωτα τις λύπες, τις χαρές, 
κι' είδα ότι πόνεσα τις πιο πολλές φορές 
Κι' έφτασα να πωΦτάνουν τα βάσανα”, 
τα 'σβησα, τα ξέχασα κι' ανάσανα 
Κι' ήρθες, κι' όταν μ' άγγιξες
και μου 'πες Σ' αγαπώ, μ' έκανες να πω»

Photo credit: Alinta Mavrogeni © 1979

«Me, too, I spent nights that seemed endless, 
crying cause for a great love, 
I heard and said so many tender words, 
I felt the pain that beautifies the joy
 And I reached to the point to say
I had enough of everything, I lived everything, 
I enjoyed everything, I celebrated everything…”, 
and you came, and when you touched me 
and told meI love you”, you made me say
 Oh my God, this is
the first time I love so much! 
Οh, if I only could show you how much! 
I see through the shine of your eyes 
how meaningless everything in the past was! 
It's my first time
that my soul trembles so much, 
and I reserve in my heart
so many things to offer you, 
a fact that makes me truly wonder; 
Am I in love for the first time?
 For a moment I believed that I grew old
considering all the things I lived, 
the things I went through,
I counted love's times of sorrow and joy, 
and saw that I was hurt most of the times 
And I reached a point where I said 
Hard days are over! I erased them, 
forgot them and got relieved”,
and you came, and when you touched me 
and told meI love you”, you made me say»
 
 

 
Ακολουθήστε μας / Follow us: 
· YOUTUBE 
 
| On August 10, 1979, was released the studio album “S' agapo (I love you)” by Phonogram Records (PolyGram Records, Universal Music Greece, today Cobalt Music / Helladisc) in Greece. The album includes some of Marinella's best-known songs; “Pote na mi chathis ap' ti zoi mou”, “Kalitera”, “Proti mou fora”, “S' agapo” in duet with Tolis Voskopoulos (courtesy of Minos) etc. A few months after the release date, the album went “gold”, selling over 50,000 units.

Photo credit: Alinta Mavrogeni © 1979
The original release was in stereo version on vinyl (Philips: 6331 145), compact cassette (Philips: MC 7116 162) and 8-Track tape (Philips: 8-TR 7774 195), under the label of Philips Records. A few months later, the album was re-issued on vinyl in Greece. The international version, titled “S' agapo” (STEREO PLD 5387), was released on vinyl under the label of Peters International Records (U.S.A), in the same year.

In 1994, the album was released on compact disc (Polygram / Philips: 7314 5147 0424) by PolyGram Record in Greece (digital mastering by Giannis Ioannidis).

In 2007, the album was re-issued in remastered version with the 1977 studio album “Marinella · Athenians(Phonogram / Philips: 9112 013) and the 1978 studio album “I Marinella tou simeraSe tagoudia tou Giorgou Chatzinasiou(Phonogram / Philips: 9112 017) on a 3xCD (Box set) compilation album (Universal: 7314 5469 1628) by Universal Music Greece. 


«Now is the time
to see where this life is leading to
 
Now is the time
for the both of us to make a new start
And for the best,
we
'll say tomorrow it was
for the best,
that we didn
't allow time
to injure this love
!
And
for the best 
for both of us, in good time,
that we
're ending like two friends
that loved each other so
»

Photo credit: Alinta Mavrogeni © 1979

Side One.
01. Kalitera” (For the best)
(Music · Lyrics: Nikos Ignatiadis) – 3:08
(La, la, la…) Tóra íne i óra, na dúme pú mas vgázi aftí i zoí. Tóra íne i óra ke yia tus dió, na kánume néa arhí. Ke kalítera, tha léme ávrio “Kalítera” pu den afísame ton hróno na pligósi tin agápi aftí. Ke kalítera, ke yia tus dió miá óra arhítera, pu teliónume san fíli pu agapíthikan polí. (La, la, la…) Tóra íne i óra, pu prépi emís tin lísi na vrúme sostá. Tóra íne i óra, na púme “Yia” ki' i dió me ta héria sfihtá. Ke kalítera, tha léme ávrio “Kalítera” pu den afísame ton hróno na pligósi tin agápi aftí. Ke kalítera, ke yia tus dió miá óra arhítera, pu teliónume san fíli pu agapíthikan polí. Ma, ke kalítera…
02. “Na 'me” (There I am)
(Music: Thanassis Polykandriotis · Lyrics: Giannis Parios) – 2:50
Na 'me, kléo páli ke thimáme, íme móni ke fováme to skotádi tis nihtiás. Na 'me, den yirízis ke lipáme ke tin pórta mu htipáne i kaimí tis monaxiás. Lípis ke den xéro pú na kratithó ke se krío stróma pós na kimithó, íse makriá mu ki' ómos is' edó. Na 'me, páli móni mu kimáme, hória drómus perpatáme, san dio xéni tis zoís. Na 'me, ta paliá xanathimáme ke sta mátia mu kiláne dákria tis prosmonís.
03. “Pote na mi chathis ap' ti zoi mou” (You never get out of my life)
(Music: Nikos Ignatiadis · Lyrics: Manos Koufianakis) – 3:16
Pernún ta kalokéria ki' i yiortés mas, óla san tréna viastiká ke den xanayirnún. Pernún ta proiná ki' i Kiriakés mas, óla san sínnefa gorgá ke den xanayirnún. Ma esí poté, na mi hathís poté, poté ap' ti zoí mu, yiatí kilás ópos to éma sto kormí mu, mú dínis dínami ke nóima na zo. Ma esí poté, na mi hathís poté, poté ap' ti zoí mu, yiatí kilás ópos to éma sto kormí mu, mú dínis dínami ke nóima na zo. Esí, esí… Pernún, hánont' i ómorfes stigmés mas, óla san tréna viastiká ke den xanayirnún. Pernún i méres, tréhun ki' i vradiés mas, óla san sínnefa gorgá ke den xanayirnún.
04. “I agapi mas giorti (Hello, hello)” (Our love is a celebration) – (Music: Piero Trombetta · Lyrics: Richard W. Palmer-James · Greek lyrics: Giannis Parios)2:51
I agápi mas yiortí, egó ki' esí. Yiortí ke stin psihí, egó ki' esí. Ta ónira mas kímata, yínan' vímata s' éna drómo pu ín' anihtós. I agápi mas yiortí, egó ki' esí. As dósume ta héria sti zoí. Mazí na prohorísume ke na zísume s' énan kósmo yemáto apó fos. Apó símera as kánume arhí yia na yíni ki' i zoí mas miá yiortí, ke ta láthi mas na svísume, kalítera na zísume. Ki' as ntithúme me hamóyelo glikó, ki' as fonáxume se ólus “S' agapó”, tin agápi mas na kánume sti zoí mas odigó. I agápi mas yiortí, egó ki' esí. Tragúdise ki' esí, pernái i zoí. Pernáne ke ta niáta mas, ke sta mátia mas fteruyízun hiliádes harés. I agápi mas yiortí, egó ki' esí. As yínume vrohí, egó ki' esí. Ston kósmo na skorpísume, ki' as yemísume me agápi ke fos tis kardiés.
05. “Etsi apla se agapao” (That simply I love you)
(Music: Giorgos Katsaros · Lyrics: Giannis Parios) – 2:40
Tha se kratíso mes' ta héria mu san kríno, san to spuryíti pu pethéni monahó, ki' ótan mu dínis, ta diplá egó tha díno, káthe stigmí tha su fonázo “S' agapó”, “S' agapó”. Étsi aplá se agapáo, óso aplí íme ki' egó. Theé mu, pósa su hrostáo, den ftáni éna efharistó… Se efharistó, se efharistó! Den íha típota na po yia ti zoí mu, mes' tin psihí mu mia atélioti erimiá, ki' írthes ke yémises tragúdia ti foní mu pu ftánun éfkola ap' ta híli stin kardiá, stin kardiá.
06. “Proti mou fora” (My first time)
(Music · Lyrics: Nini Zacha) – 3:10
Pérasa ki' egó vrádia aximérota, klégontas yia énan megálo érota, ákusa ke ípa tósa lóyia triferá, éniosa ton póno pu omorféni ti hará. Ki' éftasa na po “Ola ta hórtasa. Ta 'zisa, ta hárika, ta yiórtasa”, ki' írthes ki' ótan m' ággixes ke mu pes “S' agapó”, m' ékanes na po; Theé mu, próti mu forá pu agapáo tóso! Ah, ke na mporúsa na su díxo póso! Vlépo mes' ti lámpsi ton dikón su ton matión póso ítan asímanta óla sto parelthón. Próti mu forá i psihí mu trémi tóso ke ého stin kardiá mu tósa na su dóso, pu anarotiéme tóra pia, sta sovará, mípos agapó próti forá? Pístepsa yia mia stigmí pos yérasa, m' óla aftá pu ézisa, pu pérasa. Zíyiesa tu érota tis lípes, tis harés, ki' ída óti pónesa tis pio pollés forés. Ki' éftasa na po “Ftánun ta vásana”, ta 'svisa, ta xéhasa ki' anásana. Ki' írthes, ki' ótan m' ággixes ke mu pes “S' agapó”, m' ékanes na po…



Side Two.
01. “S' agapo” (I love you) in duet with Tolis Voskopoulos
(Music: Philippos Papatheodorou, as Giannis Axiotis · Lyrics: Nasos Nanopoulos) – 3:12
S' agapó, ki' úte pu xéro tí tha pi egoismós ston érota mu, ím' énas ánthropos aplós yiatí agapáo ke pistévo stin kardiá mu. S' agapó (s' agapó), tí állo thélo? Ís' aplós ki' alithinós, ís' énas állos. Íse sti sképsi mu to fos, íse o pio glikós kaimós, ís' o megálos. S' agapó, o erhomós su íne i kenúryia mas zoí (ín' i kenúryia mas zoí). S' agapó, o erhomós su íne i megáli mas stigmí (ín' i megáli), i pio megáli. S' agapó, tha 'se yia pánta o teleftéos mu stathmós, ki' úte mporí na yíni tóra pia alliós… Tha m' agapás, tha s' agapó.
02. “Thelo na ziso(I want to live)
– (Music · Lyrics: Nini Zacha) – 3:02
Stamáta piá. De ftánun ósa ípes? Mi me kernás tis lípes pu i álli se kérasan. Stamáta piá. Kontévo na petháno. Tí, tí prépi egó na káno an i álli se yérasan. Egó thélo na zíso, na zíso, na zíso ke píso n' afíso ti píkres pu íha soró. Egó thélo na zíso, na zíso, na zíso ke de yirízo píso, ma ke úte mporó. Stamáta piá, ke xéhase tis álles, tis píkres tis megáles pu tóso se plígosan. Egó íme edó, egó pu se latrévo, egó pu se pistévo. Na, kíta, egó íme edó. Ma egó thélo na zíso, na zíso, na zíso ke píso n' afíso ti píkres pu íha soró. Egó thélo na zíso, na zíso, na zíso ke de yirízo píso, ma ki' úte mporó. Stamáta piá, ke pes mazí m' eména “Fotiá sta perasména. Ta kéo, t' arníthika”. Egó íme edó, ke pístepse s' eména, afú kontá s' eséna, kontá su yenníthika. Yi' aftó, thélo na zíso, na zíso, na zíso…
03. “Ti ki' an perasan chronia” (What if years have gone by)
– (Music: Nikos Ignatiadis · Lyrics: Giannis Parios) – 2:37
Ti ki' an perásan' hrónia, ímaste páli mazí, t' óniro to haméno mas xanazí. Páre me ap' to héri ke min kitás puthená, puthená, puthená, puthená. Tha s' agapó (tha s' agapó) sa na 'rthes tóra (sa na 'rthes tóra), sa na se gnórisa etúti ti stigmi. Yi' aftó lipón (yi' aftó lipón) ki' esi prohóra (ki' esi prohóra), mas periméni mia olókliri zoí. Tí ki' an perásan' hrónia, ímaste páli mazí, t' óniro to haméno mas xanazí. Páre me ap' to héri ke min kitás puthená, puthená, puthená, puthená. Tha s' agapó sa na 'rthes tóra, sa na se gnórisa etúti ti stigmi. Yi' aftó, lipón, ki' esi prohóra, mas periméni mia olókliri zoí. Ti ki' an perásan hrónia, ímaste páli mazí, díhos eséna ánixi pós na 'rthi. Zíse yia tin agápi ke min kitás puthená, puthená, puthená, puthená.
04. “Perimeno mono esena” (I waiting just for you) featuring Tzavara Twins
– (Music: Nikos Tzavaras - Lyrics: Sophi Zanninou) – 2:54
Ston ádio to stathmó, taxidiótes tis siopís, míname i vrohí ke egó, periménontas na 'rthís. To tréno su éfiye drómo tóso makrinó, díhos na 'hi yirismó, díhos na 'hi yirismó. Ki' o kósmos pu pernái, adiáfora kitái… De vlépo pia kanéna, periméno móno eséna. De vlépo pia kanéna, periméno móno eséna. Himóniase xaná ki' íme tóso monahi, pós pernái i zoí, pós pernái i zoí. Triyíro mu siopí ki' i hará prospérase, mia agápi téliose, mia agápi téliose.
05. “Ke mou milas gia monaxia(And you speak to me of loneliness)
– (Music: Giorgos Katsaros · Lyrics: Giannis Parios) – 3:19
Tóra, tóra pu óli se xehásan, mónos su de mporís na zísis, hílies harés se prosperásan, kamiá den ípes na kratísis, kamiá den ípes na kratísis. Ke mu milás yia monaxiá, les ke den ého niósi Mésa stin tósi erimiá éhun perási diliná pu m' éhune skotósi. Pápse, pápse na les ton kósmo pséfti, to láthos íne ke dikó su, aftó pu vlépis ston kathréfti den íne pánta o eaftós su, den íne pánta o eaftós su.
06. “1001 nichtes(One thousand and one nights)
– (Music: Nikos Tzavaras · Lyrics: Mimis Theiopoulos) – 2:51
Stin kardiá mas válame fotiá ke kegómaste. O kaimós mas, thálassa platiá, ke pnigómaste. Ke de tha ftási álli mia zoí na m' agapás ke egó na s' agapáo. Stin kardiá mas válame fotiá ke kegómaste. Hílies ke miá níhtes éla na perásume… Ke na milún yia tin agápi mas tis Halimás ta oréa paramíthia. Hílies ke miá níhtes éla na perásume. Ís' o ílios mu ke ím' egó to feggári su, nái, nái, nái. Ke haláli mu i agápi mas, ke haláli su.


 
Personnel. 
Philippos Papatheodorou – Producer
Giorgos Katsaros – Arranger and conductor on tracks A5 and B5
Nikos Ignatiadis – Arranger and conductor on tracks A1, A3 and B3
Kostas Klavvas – Arranger and conductor on tracks A2, A4, A6, B1, B2 and B6
Nikos Tzavaras – Arranger and conductor on track “Perimeno mono esena”
Giannis Smyrneos – Recording engineer in the studio “Polysound”
Alinta MavrogeniPhotographer
Giannis IoannidisDigital mastering (1994)
Petros Paraschis – Artwork (1994)

1 σχόλιο:

  1. Πολύ αναλυτική και πολύ κατατοπιστική όλη αυτή η παρουσίαση του δίσκου " Σ'ΑΓΑΠΩ ". Μπράβο Όλγα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή