31 Οκτωβρίου 2016

Ο Δημήτρης Παπάζογλου για την Μαρινέλλα


«Αν υπάρχει αυτή τη στιγμή
ένας καλλιτεχνικός τρόπος συμπεριφοράς για τις γυναίκες,
αυτός ξεκινά από την Μαρινέλλα!
Η Μαρινέλλα έδωσε στη γυναίκα τη θέση που της άξιζε!»


Η Μαρινέλλα και ο Δημήτρης Παπάζογλου χορεύουν το «Libertango» του Άστορ Πιατσόλα, στο Αθηναϊκό νυχτερινό κέντρο «Νεράιδα», τον χειμώνα του 1990-91.
Marinella and choreographer Dimitris Papazoglou in the early 1990s!
| Photo credit: Dinos Diamantopoulos ©

Ο Δημήτρης Παπάζογλου αποτελεί αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους χορευτές και χορογράφους της νεότερης καλλιτεχνικής μας ζωής. Με τη Μαρινέλλα τον συνδέουν πάνω από είκοσι πέντε χρόνια φιλίας και στενής συνεργασίας. Από τα λαμπερά σόου στη μπουάτ «Ζουμ», στο «Ρεξ» μιούζικ - χολ και την ιστορική πίστα της «Νεράιδας» μέχρι τα μεγάλα τηλεοπτικά πλατό και τα εντυπωσιακά θεάματα σε Μέγαρο Μουσικής και Θέατρο «Παλλάς». Μια πολύχρονη σχέση αγάπης, επικοινωνίας και επαγγελματισμού· η οποία φέτος ανανεώνει τις καλλιτεχνικές της δυνάμεις, και με καλή διάθεση προετοιμάζει τη μουσικοθεατρική παράσταση «Μαρινέλλα - Ζαχαράτος στον καθρέφτη του Παλλάς» σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή, κείμενα του Γιάννη Ξανθούλη, μουσική του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου και πρωταγωνιστές, φυσικά, τη Μαρινέλλα και τον Τάκη Ζαχαράτο.

Ας θυμηθούμε -ή ας μάθουμε- παρακάτω τις σημαντικότερες στιγμές της γνωριμίας και συνεργασίας τους, μέσα από τα λόγια του ίδιου του καλλιτέχνη στη Λουκίλα Καρρέρ - Πλέσσα (για τη διαδικτυακή εκπομπή «Με το Λι και με το Λάμδα», τον Μάρτιο του 2015) και στη Ρενέ Σαραντινού (για το περιοδικό «Λοιπόν», τον Σεπτέμβριο του 2016).


«Τη Μαρινέλλα τη γνώρισα στο Παρίσι
Βρέθηκε στο κέντρο που χόρευα, και ενώ είχα χορέψει
μπροστά σε όλη την Ευρώπη, μπροστά στην Ελίζαμπεθ Τέιλορ,
μπροστά στη Μπριζίτ Μπαρντό, στην Ούρσουλα Άντρες,
στη Σοφία Λόρεν, στην Κλώντια Καρντινάλε,
η καρδιά μου χτύπησε δυνατά
όταν είδα μπροστά μου την Μαρινέλλα!»


Γεννημένος στην Αθήνα, αποφάσισε να γίνει χορευτής σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών. Έκανε τα πρώτα του βήματα στο χορό μέσα απ' τα μπαλέτα του Γιάννη Φλερύ και του Μανώλη Καστρινού, πλαισιώνοντας χορευτικά τις μεγάλες βεντέτες του Ελληνικού Θεάτρου και Τραγουδιού μας. Έμαθε χορό στην περίφημη σχολή της Έλλης Ζουρούδη, ενώ κερδίζοντας υποτροφία για τη Λωζάνη, σπούδασε κλασικό, μοντέρνο και σύγχρονο χορό. Χόρεψε ως Πρώτος Χορευτής στα μεγαλύτερα μουσικά θέατρα της Ευρώπης! Από την Όπερα της Βέρνης και του Φράιμπουργκ έως τα ξακουστά Παριζιάνικα μπαλέτα του «Μουλέν Ρουζ», του «Καζίνο ντε Παρί», του «Μπομπινό» και του «Αλκαζάρ».


Εκεί γνώρισα τη Μαρινέλλα… Στο Παρίσι, στο «Alcazar». Είχε έρθει για διακοπές, ξέρεις, που πάντα πηγαίναν οι καλλιτέχνες μετά το Πάσχα… Κάποια στιγμή ο κονφερανσιέ, να τον πω έτσι, που ανακοίνωνε κάθε βράδυ τις γνωστές προσωπικότητες που υπήρχαν στο κοινό, είπε: «Σήμερα, μεταξύ μας, υπάρχει μια μεγάλη Ελληνίδα τραγουδίστρια: Μαρίνα!». «Μαρίνα;» σκέφτηκα. «Ποια είν' η Μαρίνα;». Κοίταξα, και είδα τη Μαρινέλλα! «Όχι» του είπα, «Έκανες λάθος! Είναι Μαρινέλλα…» και τα λοιπά και τα λοιπά… Στο τέλος λοιπόν, στο Φινάλε, που κατεβαίναμε κάτω στο κοινό, πήγα και της είπα: «Τι κάνετε, είστε καλά;!», «Βρε Έλληνας είσαι;!» μου απάντησε. Έκατσα μετά στο τραπέζι και είπαμε διάφορα… Ήταν το '73. Τότε η Μαρινέλλα ήταν πολύ ευτυχισμένη!”.

Νομίζω πως η σχέση μου με τη Μαρινέλλα είναι καρμική… Θα σου πω ένα μυστικό: Εγώ όταν ήμουν παιδάκι και έμενα στο Αιγάλεω, η Μαρινέλλα τραγουδούσε στις Τζιτζιφιές με τον Στέλιο Καζαντζίδη -καθιστή ακόμη, στην καρέκλα. Είχα μια έλξη γι' αυτή τη γυναίκα, κάτι με τραβούσε προς αυτήν. Και σηκώθηκα και έφυγα απ' το Αιγάλεω, παιδάκι σου λέω, ήμουνα οκτώ - εννιά χρονών, και πήγα σ' του «Κουλουριώτη» και την είδα από τα καφασωτά. Δεν αγαπούσα τον Καζαντζίδη, αυτή η γυναίκα πάντα με τραβούσε… Περάσαν τα χρόνια… Χώρισε με τον Καζαντζίδη και εμφανίστηκε σόλο στο Θέατρο «Παρκ», τραγουδούσε το «Απόψε χάνω μια ψυχή» του Κατσαρού, και πήγα να την δω πώς είναι μόνη της. Γοητεύτηκα, βεβαίως, είχε πάντα μια γοητεία και μια γλύκα! Περάσαν κι' άλλα χρόνια… Χόρευα στο θέατρο με τον Μανώλη Καστρινό, τότε που η Μαρινέλλα δούλευε στην «Παλιά Αθήνα» με τον Καστρινό και τον Δημήτρη Μητροπάνο -τότε είχε κάνει και το μιούζικαλ με την «Πέτρα», το '68. Και είπα του Καστρινού: Κύριε Καστρινέ, θα με πάρετε μαζί στην «Παλιά Αθήνα»; Και με πήρε… Και θυμάμαι, η σκηνή ήταν αντίκρυ, κατεβαίναμε κάτι σκαλοπάτια και περνάγαμε μέσα από τον κόσμο για να φθάσουμε στη σκηνή… Και η Μαρινέλλα φόραγε ένα μαύρο ρούχο με άσπρο γιακαδάκι, αυτό το στυλ «Yves Saint Laurent» που υπήρχε τότε, και φόραγε την κολόνια την έντονη, την «Intimate» της «Revlon»! Ανέβηκα πάνω στη σκηνή και η Μαρινέλλα κράταγε 'κείνο το μαρκούτσι, το τετράγωνο το μικρόφωνο, με το οποίο έλεγε «Θα ποτίσω μ' ένα δάκρυ μου αλμυρό…» με τον Μητροπάνο, και το κράταγε λες και ήτανε μια πηγή νερού! Εκεί λοιπόν την πρωτοείδα από κοντά. Μετά, μου έτυχε σε επιθεώρηση που ήμουν μπαλαρίνος να με βάλουν να κάνω τη Μαρινέλλα στο «Άνοιξε πέτρα». Τότε η Μαρινέλλα φόραγε τα παντελόνια τα ροζ, με τις καζάκες τις ροζ και τα σιθρού τα μαύρα τα πουκάμισα, και βγήκα λοιπόν στη σκάλα του «Ακροπόλ». Απ' τη μια πλευρά ήταν ο Σταυρίδης ως Ιουλιέτα που έλεγε τότε την επιτυχία «Επίσημη αγαπημένη» και από την άλλη πλευρά έβγαινα εγώ και έκανα τη Μαρινέλλα, με τα γυαλιά, το ροζ και το «Άνοιξε πέτρα». Και μετά λοιπόν την είδα μπροστά μου, στο Παρίσι… Δηλαδή τόσες φορές συναντηθήκαμε ή την υποδύθηκα στην Ελλάδα, αλλά η μοίρα το 'φερε να γνωριστούμε στο Παρίσι!”.

Το καλοκαίρι που ήρθα στην Ελλάδα, εμφανιζόταν στη «Νεράιδα», της έφερα μια αφίσα… Τον χειμώνα του '75, ήρθα με τη βεντέτα του «Moulin Rouge» που τότε χορεύαμε μαζί και πήγαμε στη «Νεράιδα». Ήταν η Μαρινέλλα με τον Βοσκόπουλο… Και αυτή η σπουδαία πρωταγωνίστρια της επιθεώρησης -γιατί δεν ήταν λίγο πράγμα να είσαι η πρωταγωνίστρια του «Moulin Rouge»- καταγοητεύτηκε από τη Μαρινέλλα! Ήταν τότε που θα έκανε το «Ρεσιτάλ» με τον Χατζή, το '75-76. Περάσαν πάλι τα χρόνια… Επέστρεψα στην Ελλάδα… Εγώ τότε χόρευα στο «Variété», που ήταν στην οδό Αδριανού, σ' ένα σχήμα με τον Γιάννη Φλερύ και την Λίντα Άλμα, και πήγαινα λοιπόν στο ενδιάμεσο και την έβλεπα. Η Μαρινέλλα είχε μαζί της τον Δημήτρη Σουλελέ που είμαστε γείτονες… Έτσι γνωριστήκαμε καλύτερα με τη Μαρινέλλα. Πήγαινα συχνά, λέγαμε διάφορα”.


Στην Ελλάδα «επανεκκίνησε» την καριέρα του στα τέλη της δεκαετίας του '70, ως πρώτος χορευτής και χορογράφος, όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη ανέβαζε εντυπωσιακά μιούζικαλ στα δύο θέατρα της και η Μαρινέλλα έκανε λαμπερά σόου στις νυχτερινές πίστες. Και αυτό φυσικά δεν ήταν τυχαίο, αφού το ταλέντο του είναι εφάμιλλο των μεγάλων μορφών του χορού που έχουν περάσει από την Ελλάδα και έχουν αφήσει το στίγμα τους.

Μ' αυτές τις δύο πορεύτηκα… Και δυστυχώς αυτό απ' τη μια πλευρά λειτούργησε αρνητικά στην πορεία μου: γιατί για το θέατρο ήμουν «Βουγιουκλακικός» και δεν με θέλαν' οι άλλοι, και για τα κέντρα, για τους τραγουδιστές, ήμουν «Μαρινελλικός» και δεν με θέλαν' οι άλλοι… Αυτό δηλαδή περιόριζε το ψωμί μου”. 


Με τη Μαρινέλλα συνεργάστηκε για πρώτη φορά στην Πλακιώτικη μπουάτ «Ζουμ» τον χειμώνα του 1982-83, όταν η -πάντα πρωτοπόρα- ερμηνεύτρια αποφάσισε να παρουσιάζει μια ανθολογία από διάσημα μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ (λ.χ. «Γουέστ Σάιντ Στόρι», «Χαίαρ», «Χέλοου Ντόλυ», «Ένα αστείο κορίτσι», «Τζίζας Κράιστ σούπερ σταρ», «Εβίτα» κ.α.), σε Ελληνικούς στίχους του Τάκη Καρνάτσου. Το αποκορύφωμα του μουσικού προγράμματος υπήρξε η ερμηνεία της στο τραγούδι «People (Άνθρωποι)» της Μπάρμπρα Στράιζαντ (από το «Ένα αστείο κορίτσι»), όπου άλλαζε φόρεμα πάνω στη σκηνή ενώ ο προβολέας φώτιζε μόνο το πρόσωπο της!


Όταν χορογράφησα την «Εύθυμη χήρα», ακολούθησε το «Annie» και μετά το «Evita»… Η Μαρινέλλα είναι ένας άνθρωπος που αν δεν είναι σίγουρη για 'σένα, δε σε παίρνει ποτέ. Δε ρισκάρει με κανέναν η Μαρινέλλα… Και αφού είχα κάνει δύο επιτυχίες τέτοιου επιπέδου με την Αλίκη, τότε με φώναξε να της χορογραφήσω ένα πρόγραμμα στο «Ζουμ». Τα μιούζικαλς. Που πραγματικά, προς τιμήν της, με άφησε να κάνω ό,τι εγώ πίστευα καλύτερο. Θυμάμαι, της είπα: Εσύ δε θα κάνεις το «Cabaret», θα κάνεις το «Hair», θα κάνεις το «Funny Girl», θα κάνεις το «West Side Story»… Και η επιτυχία ήτανε τεράστια! Θυμάμαι ένα εύρημα, το οποίο ήταν εξαιρετικό, που έκλεινε το φως στο πρόσωπο της και ξαφνικά, ενώ ήταν με ένα μαύρο φουστάνι, όταν άνοιγαν τα φώτα βρισκόταν με ένα πράσινο φουστάνιΚαι από 'κει, ξεκίνησε πια η συνεργασία μου μαζί της… Κοίταξε να δεις, υπήρχε πάντα μια επικοινωνία και μια αγάπη, γιατί πιστεύω πως αυτές του είδους οι σχέσεις δε γίνονται επαγγελματικά και μόνο. Πρέπει να υπάρχει και μια αγάπη. Και αυτή η αγάπη, λοιπόν, κράτησε είκοσι πέντε χρόνια”.


Marinella and Dimitris Papazoglou with Margarita Zorbala, Konstantina,
Ntina Kampaki and Dora Steri in the nightclub “Neraida”, in 1986; Cherchez Les femmes!
| Photo from the personal archive of Dora Steri © 1986

Η πρώτη κοινή εμφάνιση τους επί σκηνής έγινε στη «Νεράιδα» τον χειμώνα του 1990-91, όπου κάθε βράδυ η Μαρινέλλα (στο Φινάλε του ατομικού της προγράμματος) χόρευε μαζί με τον Παπάζογλου την πασίγνωστη σύνθεση «Libertango» του Αργεντινού μουσικοσυνθέτη Άστορ Πιατσόλα! Σε πρόσφατη συνέντευξη της (στην δημοσιογράφο Τασούλα Επτακοίλη για την εφημερίδα «Η καθημερινή»), ανέφερε τα εξής: «Σ' αυτήν τη δουλειά, σε ό,τι διαφορετικό και επιτυχημένο γίνεται, υπάρχουν οι μιμητές. Κάθε μου παράσταση… Τσουπ, την κοπιάρουν αμέσως. Έπαιξα σε θεατρικό; Δεν υπάρχει τραγουδιστής που να μην μπήκε σε θίασο. Αλλά δεν με νοιάζει. Σημασία έχει να κατεβάζω ιδέες και να δοκιμάζω πράγματα. Οι φίλοι μου με λένε “πολυεργαλείο” και “ελβετικό σουγιά”. Γιατί τα κάνω όλα! Δεν είμαι υπάλληλος στην τέχνη μου, να κάθομαι σε ένα γραφείο να γράφω. Το 1991 γύρισα από την Αργεντινή και τους ανακοίνωσα: Θα χορέψω τανγκό! “Στα μπουζούκια τανγκό; Τρελή είσαι;” απόρησαν οι συνεργάτες μου. Και όμως, έστησα ένα ολόκληρο πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουμε να χορέψουμε με τον Παπάζογλου. Την επόμενη χρονιά, όλες τανγκό χόρευαν…».




Αυτό το τανγκό έχει μεγάλη ιστορία! Η Μαρινέλλα είχε πάει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ που γινόταν τότε στην Αργεντινή, και είχε δει στο Μπουένος Άιρες τα πάρα πολλά κλαμπς που υπάρχουν (πώς είναι η Πλάκα εδώ στην Αθήνα;), στα οποία χορεύουνε τανγκό από δέκα χρονών μέχρι ογδόντα! Το είδε λοιπόν αυτό και το εμπνεύστηκε, και με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε «Βρε, θα χορέψουμε ένα τανγκό, θα χορέψουμε ένα τανγκό!» και τα λοιπά Και ήρθε, και κάναμε το τανγκό στη «Νεράιδα», το οποίο είχε τεράστια επιτυχία! Και το σπουδαιότεροΌταν πήγαμε περιοδεία στην Αμερική με αυτό το τανγκό και ήμασταν στο «Chicago Theatre», ένα τεράστιο θέατρο, μας χειροκροτούσαν όρθιοι! Και εγώ τα 'χασα, δεν ήξερα τί να κάνω, γιατί σαφώς «αρχηγού παρόντος κάθε αρχή παυσάτω», αλλά πήρα την πρωτοβουλία και την έπιασα από το χέρι και την κατηύθυνα μπροστά να υποκλιθεί, ξέρεις Και «έπεσε» το θέατρο! Πραγματικά, σηκωνόντουσαν όλοι όρθιοι και μας χειροκροτούσαν. Και στον Καναδά, στο Μόντρεαλ επίσης, το ίδιο σκηνικό Όρθιοι μας χειροκροτούσαν. Και ξέρεις, κολακεύομαι πάρα πολύ, που σε μιαν εποχή όπου οι άνθρωποι κατακλύζονται από χιλιάδες εικόνες Ας πούμε, πηγαίνω στην τράπεζα και μου λένε: «Αχ, εκείνο το τανγκό που χορέψατε με τη Μαρινέλλα!»”.


Marinella with Stamatis Fasoulis and
Dimitris Papazoglou in the Greek TV show
Marinella ke chtes ke simera ke avrio
(Marinella: Yesterday - Today Tomorrow).
| Clipping from the Greek weekly
magazine “7 meres TV” © 1994
Λίγα χρόνια μετά, επανέλαβαν τη χορογραφία του «Libertango» στο τηλεοπτικό μουσικό αφιέρωμα «Μαρινέλλα και χθες και σήμερα και αύριο» που προβλήθηκε απ' τον ΑΝΤ1 τον Μάρτιο του 1994. Εκεί, η Μαρινέλλα, παρουσίασε τις μεγάλες στιγμές της καλλιτεχνικής της πορείας σε επιμέλεια του Σταμάτη Φασουλή· του σκηνοθέτη που, μαζί με τον Παπάζογλου, έχει συνυπογράψει διαχρονικά πολλές επιτυχημένες δουλειές της.

Τον χειμώνα του 1995-96, ο Δημήτρης Παπάζογλου ανέλαβε τη σκηνοθεσία και τις χορογραφίες της μουσικής παράστασης «Η Μαρινέλλα στο Ρεξ», φέροντας έναν έντονο θεατρικό χαρακτήρα στην τρίτη -και τελευταία, μέχρι στιγμής- εμφάνιση της ερμηνεύτριας στη σκηνή του «Ρεξ» μιούζικ - χολ.

Τον Μάρτιο του 2004, δέκα χρόνια μετά το τηλεοπτικό αφιέρωμα, η Μαρινέλλα συνεργάστηκε ξανά με τον Φασουλή και τον Παπάζογλου, παρουσιάζοντας (στη βάση του ίδιου «κόνσεπτ») τη μουσική παράσταση «Φωνή από φως» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Μια σπάνια υπερπαραγωγή που βιντεοσκοπήθηκε από τον σκηνοθέτη Νίκο Σούλη και προοριζόταν να κυκλοφορήσει σε DVD.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, ο Δημήτρης Παπάζογλου χορογράφησε τα μουσικά προγράμματα της Μαρινέλλας στα νυχτερινά κέντρα «Αθηνών αρένα» (το 2006-08) και «Διογένης στούντιο» (το 2008-09), με αφορμή τη δυναμική επιστροφή της στη νυχτερινή διασκέδαση (μετά από δεκαπέντε χρόνια απουσίας απ' τις μεγάλες Αθηναϊκές πίστες). Ενώ τον Απρίλιο του 2010, χορογράφησε στο Θέατρο «Παλλάς» την πολύ επιτυχημένη μουσικοθεατρική παράσταση «Μαρινέλλα - Το μιούζικαλ» σε κείμενα των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, και σε σκηνοθεσία -πάντα- του Σταμάτη Φασουλή.


Stamatis Fasoulis and Dimitris Papazoglou
(behind the scenes) in the premiere of
Marinella's musical performance
Foni apo fos (Voice full of light)”
at the Athens Concert Hall, in 2004.
| Photo credit: Charis Akriviadis © 2004
Το χειμώνα θα χορογραφήσω τη Μαρινέλλα, με τον Τάκη Ζαχαράτο, στο Θέατρο «Παλλάς, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή. Με τη Μαρινέλλα έχω να συνεργαστώ από το 2009. Καμιά φορά είναι καλύτερο να απομακρύνονται λίγο οι άνθρωποι, για να επανεκτιμούν τη σχέση τους. Δεν είχαμε ψυχραθεί ποτέ, δεν τσακωθήκαμε, απλώς δημιουργήθηκε απόσταση, είναι κάτι που συνηθίζεται στους καλλιτέχνες. Με τη Μαρινέλλα είμαστε μαζί είκοσι πέντε χρόνια. Κι' εκείνη εκτίμησε κάποια πράγματα επάνω μου, κι' εγώ ίσως επανεκτίμησα τις προϋποθέσεις το να είναι κάποιος με μια καλλιτέχνιδα αυτού του μεγέθους… Ο Ζαχαράτος έκανε την επανένωση. Μου τηλεφώνησε και μου είπε: «Έλα να πάμε στο σπίτι της Μαρινέλλας». Πήγαμε, συζητήσαμε, τους σκηνοθέτησα και τους χορογράφησα ένα νούμερο που πήγαν οι δυο τους στην Αυστραλία, δύο… Μαρινέλλες, και σκίσανε, έγινε χαμός! Έτσι ξαναπήρε μπρος το πράγμα…”.


Info.
Από 31 Δεκεμβρίου και για είκοσι μόνο παραστάσεις!

Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής.
Κείμενα: Γιάννης Ξανθούλης.
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος.
Χορογραφίες: Δημήτρης Παπάζογλου.
Σκηνικά: Μανώλης Παντελιδάκης.
Κουστούμια: Ντένη Βαχλιώτη.
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ.
Παραγωγή: Αθηναϊκά Θέατρα Α.Ε.

Εισιτήρια προπωλούνται στο ταμείο του Θεάτρου «Παλλάς»
(Βουκουρεστίου 5, Αθήνα) και τηλεφωνικώς στο 211 1000365.
Στα καταστήματα «Public», «Seven spots», «Reload stores», «Media markt»,
στα βιβλιοπωλεία «Ευριπίδης» και τηλεφωνικώς στο 11876.

Ηλεκτρονική προπώληση: www.viva.gr.


| The famous Greek dancer and choreographer Dimitris Papazoglou has described our beloved Marinella with these wonderful words; “If there is an artistic pattern of behavior for women today, it starts from Marinella! Marinella gave women the position it deserves!”. Their collaboration and close friendship began during the winter of 1982-83, when Marinella presented a musical show consisting of popular excerpts from great Broadway musicals (eg. “Jesus Christ superstar”, “My fair Lady”, “Hair”, “West side story”, “Hello, Dolly”, “Evita” etc.) in the Athenian boîte “Zoom”, developing new standards for shows in Greek music scene. Their greatest moment came on the stage of the nightclub “Neraida” during the winter of 1990-91, when they danced together the musical composition Libertango of the Argentine composer Astor Piazzolla, while the next few years, Papazoglou choreographed (and co-signed with Greek director Stamatis Fasoulis) many successful artistic projects of our beloved singer, eg. “Marinella ke chtes ke simera ke avrio” (TV show, 1994), “I Marinella sto Rex” (“Rex” music hall, 1995-96), “Foni apo fos” (Athens Concert Hall, 2004), “Marinella - The musical” (“Pallas” Theatre, 2010) etcSeveral years after their last collaboration, they join again their artistic forces with valuable partners and prepare this time a brilliant musical performance, titledMarinella - Zacharatos ston kathrefti tou Pallas (Marinella - Zacharatos in the mirror of the Pallas)”, that will premiere at the “Pallas” Theatre on December 31, 2016, for twenty performances. Buy your tickets online at www.viva.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου