21 Αυγούστου 2015

«Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο» (Συνέντευξη)

Marinella with Tolis Voskopoulos in her dressing room,
at the nightclub "Neraida" in Athens, Greece, in August, 1975.
| Photo by "Ntomino" magazine ©

Κοινή συνέντευξη της Μαρινέλλας
και του Τόλη Βοσκόπουλου
στον δημοσιογράφο Τάσο Κουτσοθανάση
για το περιοδικό «Ντομινό»

Κυκλοφορία: 21 Αυγούστου 1975, Ελλάδα


Η αγάπη δεν κρύβεται, κι' αυτή είναι βαθιά στις καρδιές του Τόλη Βοσκόπουλου και της Μαρινέλλας. Πόσο τρυφερά κοιτάζει ο ένας τον άλλον, σαν μόλις τώρα να φούντωσε ο έρωτάς τους! Τα πρόσωπα τους λάμπουν από ευτυχία. Ποτέ δεν τους είδα τόσο ήρεμους, τόσο χαρούμενους.

Κάθε βράδυ ο Τόλης βρίσκεται στην «Νεράιδα», όπου τραγουδά η Μαρινέλλα, κι' έπειτα φεύγουν μαζί για την Βουλιαγμένη όπου ξεκουράζονται αυτό το καλοκαίρι. Η Μαρινέλλα πάντα κομψή και φίνα, θριαμβεύει κάθε βράδυ στην πίστα. Κι' ο άντρας της απ' τα παρασκήνια του κέντρου χαίρεται σαν μικρό παιδί.

Κάποτε είχαμε πει ότι ήταν πολυτέλεια για τον τόπο μας να έχει μια Μαρινέλλα, αφού πολλοί πίστευαν ότι η θέση της ήταν σε διεθνή χώρο.
«Όχι -λέει η μεγάλη ερμηνεύτρια- η Ελλάδα είναι ο χώρος που μου ταιριάζει. Νιώθω πολύ Ελληνίδα για να με κερδίσει το εξωτερικό. Είχα θαυμάσιες προτάσεις αλλά είμαι τόσο δεμένη με την πατρίδα μας ώστε καμιά επιτυχία σ' άλλη χώρα δε την σκέπτομαι».

- Μήπως Μαρινέλλα δεν απετόλμησες να διακινδυνεύσεις την αίγλη
που έχεις εδώ για μια διεθνή καριέρα;
- «Ασφαλώς και δεν φοβήθηκα κάτι τέτοιο, διότι είμαι πολύ τολμηρή. Μα ποιος ο λόγος; Έχω τον κόσμο μου που με λατρεύει, και πάντα προτάσεις από τα μεγαλύτερα κέντρα μας. Εδώ άλλωστε είναι η μάνα μου, ο άνδρας μου, το παιδί μου. Γιατί να ξενιτευτώ;».

- Δίπλα, σ' ένα τραπεζάκι, ο καινούργιος μεγάλος δίσκος της που μόλις κυκλοφόρησε (σ.σ. «Μαρινέλλα για πάντα»). Τραγούδια ερωτικά όλα, που με τόση τρυφερότητα τα ερμηνεύει. Μαντεύει την ερώτηση που θέλω να της υποβάλλω και μου λέει…
- «Μ' αρέσει να λέω ερωτικά τραγούδια. Ο έρωτας δεν θα πεθάνει ποτέ από τις καρδιές των ανθρώπων. Βέβαια αν χρειαστεί θα πω και κάτι άλλο, όπως στην “Αλβανία”, αλλά με το ερωτικό τραγούδι εκφράζομαι τόσο όμορφα».

- Κι' η προσωπική σου ερωτική ιστορία;
- «Είμαι τόσο ευτυχισμένη. Έχω βρει την γαλήνη. Πράγμα που εύχομαι σ' όλους τους ανθρώπους».





Ο Τόλης που παρακολουθεί την συζήτηση, την αγκαλιάζει λες, μ' ένα τρυφερό του βλέμμα. Έπειτα συμπληρώνει:
«Ναι, φίλε μου, η ευτυχία μας είναι πολύ μεγάλη. Υπάρχει βλέπεις μεταξύ μας, όχι μόνον ο έρωτας αλλά κάτι πιο βασικό: ο αλληλοσεβασμός. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Τα ενδιαφέροντα μας ίδια, ίδιες κι' οι επιθυμίες κι' οι χαρές μας».

- Λένε πως το σμίξιμο σας στην ζωή είχε μερικές επιπτώσεις καλλιτεχνικές.
- «Λάθος. Μόνο κέρδος στην ζωή μας έφερε. Και δεν εννοώ υλικό. Τι σημασία έχουν κάτι τέτοια μπροστά στην ευτυχία! Άλλωστε και καθαρά στη δουλειά μας καμιά αλλαγή δεν έγινε. Αρμονικά όλα από κάθε πλευρά. Ας μην ανησυχούν λοιπόν οι φίλοι μας… Αλήθεια, πόσα πράγματα δεν έμαθα από τη γυναίκα μου. Η Μαρινέλλα είναι Σχολή στο τραγούδι μας, και παρακολουθώντας την από κοντά είχα σημαντικό κέρδος. Κι' εκείνη πιστεύει ότι πήρε κάτι από 'μένα. Δεν λέει τι. Μα, οπωσδήποτε αυτό με τιμά».

- Αλήθεια, Τόλη, στις μέρες μας οι περισσότεροι στράφηκαν στο πολιτικό τραγούδι. Εσύ τίποτα τέτοιο δεν είπες. Προτιμάς τον τίτλο του «Τραγουδιστού της αγάπης»;
- «Μα, αυτός είμαι, διότι μ' εκφράζει σαν ιδιοσυγκρασία. Όπως είπε κι' η Μαρινέλλα, η αγάπη είναι η βάση στη ζωή. Κι' αυτήν θέλω να τραγουδάω… Όσα προβλήματα κι' αν έχει ο άνθρωπος, πολιτικά ή άλλα, η αγάπη απαλύνει τις δύσκολες στιγμές. Ο άνθρωπος δεν θα πάψει ποτέ να 'χει καρδιά. Νιώθω υποχρέωση να τραγουδήσω την αγάπη».

- Αυτό το καλοκαίρι δεν τραγουδάς. Μήπως υπάρχει προοπτική για κάποια νέα τουρνέ στο εξωτερικό, μέχρι ν' αρχίσει η χειμερινή σεζόν.
- «Το ταξίδι μου στην Αμερική ήταν κι' η τελευταία έξοδος μου. Όχι, δεν πρόκειται να εμφανιστώ στο εξωτερικό. Η πατρίδα μού λείπει έστω και για μια μέρα!».

- Και τον χειμώνα;
- «Τον χειμώνα θα εμφανιστώ με την Μαρινέλλα στη “Νεράιδα” και μαζί μας θα είναι κι' άλλοι εκλεκτοί συνάδελφοι. Ακόμη δεν καταλήξαμε σε συγκεκριμένα ονόματα. Σύντομα θα μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά».

- Είχατε την επιθυμία να εμφανιστείτε στο θέατρο με δική σας δουλειά.
Εγκαταλείψατε την ιδέα;
- «Πάντα υπάρχει η μεγάλη επιθυμία. Σκοπεύαμε γι' αυτόν τον χειμώνα, αλλά θέλουμε να παρουσιάσουμε κάτι εξαιρετικό κι' αυτό θ' απαιτήσει χρόνο. Έτσι τ' όνειρο μας θα πραγματοποιηθεί την επόμενη σεζόν».


ΣΗΜ. Η Μαρινέλλα και ο Τόλης Βοσκόπουλος παντρεύτηκαν το 1973 και χώρισαν το 1981. Απ' τα μέσα του 1974 ξεκίνησαν μια κοινή καλλιτεχνική διαδρομή, ηχογραφώντας μαζί ντουέτα για τη δισκογραφία τους και συνυπάρχοντας επί σκηνής σε μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας.
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The great Greek singers Marinella and Tolis Voskopoulos gave a joint interview to journalist Tassos Koutsothanasis for the Greek magazine Domino, on the occasion of their common life and artistic activity in Greek music, during the summer of 1975. | Published: August 21, 1975 | Source: NTOMINO Magazine (Issue 913)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου