28 Απριλίου 2015

Η συγκινητική βράβευση της Μαρινέλλας (MFAwards)


Marinella received an honorary award by the First Lady
of the Republic of Cyprus Mrs. Andri Anastasiades
in the Awards Ceremony of the 2015 "Madame Figaro Cyprus"
Magazine Awards "Womens of the Year 2014",
at the Strovolos Municipal Theatre in Nicosia, on April 28, 2015.

Το βράδυ της Τρίτης 28 Απριλίου 2015 πραγματοποιήθηκε στην Κύπρο για δέκατη συνεχή χρονιά η τελετή απονομής βραβείων «Madame Figaro», «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2014», στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου της Λευκωσίας.

Ανάμεσα στις γυναίκες που παρέλαβαν τιμητικό βραβείο στη λαμπερή τελετή, με παρουσιάστρια της Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν η Μεγάλη Κυρία του Ελληνικού Τραγουδιού, Μαρινέλλα. Συμπληρώνοντας εξήντα χρόνια προσφοράς στο Ελληνικό Τραγούδι, ανέβηκε στη σκηνή και παρέλαβε το ειδικό τιμητικό βραβείο «Καλλιτεχνικής Προσφοράς» από τα χέρια της Πρώτης Κυρίας της Κυπριακής Δημοκρατίας κυρία Άντρη Αναστασιάδη, λόγω της διαχρονικής σχέση της με την Κύπρο αλλά και τις σημαντικές ερμηνείες της στα μουσικά έργα «Τραγουδώ το νησί μου» και «Χοές».


Marinella received an honorary award by the First Lady
of the Republic of Cyprus Mrs. Andri Anastasiades
in the Awards Ceremony of the 2015 "Madame Figaro Cyprus"
Magazine Awards "Womens of the Year 2014",
at the Strovolos Municipal Theatre in Nicosia, on April 28, 2015.

Με εμφανή τη συγκίνηση της, η Μαρινέλλα ευχαρίστησε τον κόσμο για την τιμητική διάκριση και γύρισε το κεφάλι της έκπληκτη για να δει την έκπληξη που της είχαν ετοιμάσει. Στη σκηνή ανέβηκε η χορωδία των παιδιών με απώλεια ακοής, τα οποία «ερμήνευσαν» στη νοηματική γλώσσα το τραγούδι της «Έχω μάθει», σε μουσική και στίχους του Γιώργου Θεοφάνους (από το άλμπουμ «Τίποτα δεν γίνεται τυχαία» του 2005), ενώ η φωνή της ακουγόταν δυνατά στην αίθουσα από τα ηχεία. Η σπουδαία ερμηνεύτρια ξέσπασε σε κλάματα, προσπαθώντας να συγκρατήσει την ψυχραιμία της και πιάνοντας το χέρι της Ζέτας Μακρυπούλια, εξέφρασε τη συγκίνηση της στην Άντρη Αναστασιάδη. Με το τέλος του τραγουδιού, η Μαρινέλλα κατευθύνθηκε στα παιδιά, τα έσφιξε ένα - ένα στην αγκαλιά της και τα φίλησε, ευχαριστώντας τα.


«Το χώμα μ' έχει μάθει να πετάω
και η σιωπή να τραγουδάω,
τα όμορφα με έμαθαν να κλαίω,
η αγάπη ψέματα να λέω
 Εγώ έχω μάθει πάντα να κοιτάω ψηλά!
Τα σύννεφα μου μάθαν το γαλάζιο,
τα κύματα ν' αράζω,
και 'συ που με κοιτάς απορημένος,
σε μια στιγμή έγινες ξένος
Έχω μάθει πάντα να κοιτάω ψηλά, μα
εγώ έχω μάθει πάντα να κοιτάω ψηλά


Εγώ έχω μάθει πάντα να κοιτάω ψηλά,
τον ήλιο μέσ' τα μάτια,
και αν οι δρόμοι είναι κλειστοί καμιά φορά,
θα βρω τα μονοπάτια!
Και αν έρθουν δύσκολα και 'συ
δεν είσαι εδώ να μου φιλάς τα χέρια,
εγώ έχω μάθει σαν παιδί να λαχταρώ
να 'ρθούν τα καλοκαίρια!

Cypriot Deaf Children's Choir performed in its own special way
the song "Echo mathi (I have learned)" by Giorgos Theofanous,
devoted specifically to the Greek singer Marinella.
 
Το πλήθος μ' έχει μάθει να 'μαι μόνη
και η βροχή να με στεγνώνει,
το όνειρα με μάθαν να ξυπνάω
και ο αέρας, να κρατάω 
Έχω μάθει πάντα να κοιτάω ψηλά!
Οι έρωτες με μάθαν να προσέχω
κι' οι χωρισμοί ν' αντέχω,
και 'συ που μου μιλάς με λόγια άδεια,
μού 'μαθες τα σκοτάδια»


Η τελετή απονομής μεταδόθηκε ζωντανά από το κανάλι Σίγμα (Sigma TV) για την Κύπρο και το κανάλι Έψιλον (E TV) για την Ελλάδα, ενώ θα μεταδοθεί ξανά σε επανάληψη την Κυριακή, 3 Μαΐου 2015, στις 21.20.



«Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σ' όλους αυτούς που μου δώσανε αυτό το βραβείο! Είμαι, πραγματικά, πολύ συγκινημένη γι' αυτό. Επίσης, θέλω να πω πολλά - πολλά συγχαρητήρια σ' όλες τις γυναίκες που βραβεύτηκαν πριν από 'μένα, γιατί, πραγματικά, η κάθε μία στον τομέα της είναι καταξιωμένη και έκανε σπουδαία πράγματα! Μέσα απ' την καρδιά μου, χειροκροτώ όλες τις γυναίκες! Μπράβο! Και μη ξεχνάτε, την Κύπρο την έχω στην καρδιά μου, εΝα 'στε καλά!»
ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ

Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The Grande Dame of the Greek Song Marinella received an honorary award by the First Lady of the Republic of Cyprus Mrs. Andri Anastasiades in the Awards Ceremony of the 2015 MADAME FIGARO Magazine Awards "Womens of the Year 2014", organized by the popular women's magazine "Madame Figaro Cyprus" and the Japanese cosmetics company "Shiseido" for the tenth consecutive year. The Awards Ceremony was held at the Strovolos Municipal Theatre in Nicosia, Cyprus, with live streaming by SIGMA TV in Cyprus and E TV in Greece, on April 28, 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου