23 Οκτωβρίου 2012

«Chicago» γίνεται η Αθήνα

 Ο Σταμάτης Φασουλή και η Μαρινέλλα μάς ξεναγούν στις τελευταίες πρόβες πριν από το ανέβασμα του γνωστού μιούζικαλ στο Παλλάς!
 
Marinella and Stamatis Fasoulis at the Pallas Theater.
| Photo by Lambrakis Press Group © 2012
 
Από τον δημοσιογράφο Δημήτρη Ν. Μανιάτη
για την εφημερίδα «Τα Νέα»
 
Κυκλοφορία: 23 Οκτωβρίου 2012, Ελλάδα


         Καφέδες πάνε κι' έρχονται. Κείμενα αραδιασμένα στα καθίσματα. Το καστ του μιούζικαλ «Σικάγο» ετοιμάζεται πυρετωδώς, υπό τη σκηνοθετική μπαγκέτα του Σταμάτη Φασουλή, για τη φιλόδοξη παραγωγή που ανεβαίνει στις 27 Οκτωβρίου και συγκεντρώνει λαμπερά ονόματα: τη Σμαράγδα Καρύδη στον ρόλο της Ρόξυ Χαρτ, την Τάνια Τρύπη ως Βέλμα Κέλυ, τον Αντώνη Λουδάρο ως Έιμος Χαρτ, ενώ δαιμόνιος δικηγόρος Μπίλι Φλυν θα «ντυθεί» ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.
          Η έκπληξη είναι η Μαρινέλλα που υποδύεται την Μπιγκ Μάμα Μόρτον (στην ομώνυμη ταινία του 2002 την είχε ενσαρκώσει η Κουίν Λατίφα), στο βραβευμένο έργο του Μπομπ Φόσι.
 
         «Η ιδέα μου ήταν από τις αρχές του '80. Τότε είχα ακούσει από δίσκο τα τραγούδια του μιούζικαλ και ενέταξα δύο από αυτά στην επιθεώρηση «Αναντάμ - παπαντάμ» που ανεβάζαμε τότε. Βεβαίως δεν είχαν καμία επιτυχία…», μου ανοίγει την κουβέντα ο Σταμάτης Φασουλής, που ανά διαστήματα εκτοξεύεται σαν ελατήριο από τη θέση του για να καθοδηγήσει τους ηθοποιούς.
         «Το αγαπώ πολύ. Οι Άγγλοι λένε πως είναι η “Ρολς Ρόις” των μιούζικαλ. Είναι εξάλλου και το πρώτο που απαρνείται το ζαχαρωτό σκηνικό και τη δαντέλα της εκφοράς, είναι ένα έργο που φλερτάρει με την αμιγή αμερικάνικη επιθεώρηση αλλά και τον Μπρεχτ, όλα είναι αποστασιοποιημένα ενώ αφήνει τη φαντασία του θεατή να λειτουργήσει…», συμπληρώνει ο σκηνοθέτης.
         Στο έργο, δύο καλλιτέχνιδες (Βέλμα και Ρόξυ) βρίσκονται στη φυλακή αφού έχουν δολοφονήσει τους άνδρες τους, και ένας δαιμόνιος δικηγόρος αναλαμβάνει και καταφέρνει να φτιάξει το προφίλ της Ρόξυ.
         «Ο άξονας είναι πως ό,τι κι αν έχεις κάνει στο Σικάγο αθωώνεσαι, σε μια κοινωνία όπου δεν υπάρχει νόμος, δεν υπάρχει δικαιοσύνη, ούτε πολιτεία. Αθωώνεσαι, αρκεί να έχεις λεφτά και έναν καλό δικηγόρο», σημειώνει ο Σταμάτης Φασουλής.
 
 
Konstantinos Markoulakis and troupe at the Pallas Theater.
| Photo by Lambrakis Press Group © 2012
 
         Η Μαρινέλλα ανεβαίνει στη σκηνή και αρχίζει να τραγουδάει χωρίς την ορχήστρα. Στο έργο θα είναι η Μάμα Μόρτον, η κλειδοκράτορας των φυλακών, η υψηλή εποπτεία της δράσης.
         «Ήθελα κάτι πολύ σοβαρό στον ρόλο της Λατίφα και μια μέρα το είπα στη Μαρινέλλα. Μου απάντησε: “Γιατί, δεν σου κάνει η Μαρινέλλα;”. Νόμιζα πως αστειευόταν. Της λέω: “Ναι, αλλά δεν έχουμε πολλές”. Μου απαντάει: “Αυτή η μία”. Κι’ έτσι έγινε. Είναι η εικοστή πέμπτη φορά απ' το 1988 που συνεργαζόμαστε σε πολλά θεάματα, σε Μέγαρο Μουσικής, “Ρεξ”, “Αρένα”, ενώ τη σκηνοθέτησα πέρυσι στο μιούζικαλ για την ζωή της και πιστεύω πως είναι η μεγάλη σταρ της Ελλάδας», συμπληρώνει ο Φασουλής.
         «Όταν είναι ο κρίκος καλός -ο σκηνοθέτης Φασουλής-, οι μικρότεροι κρίκοι διευκολύνονται. Ήθελα να παίξω, αν και ήμουν κουρασμένη από πέρυσι. Είχα όμως για φέτος την πρόταση για το “Ρεσιτάλ” με τον Κώστα Χατζή και νωρίτερα προέκυψε το “Σικάγο”. Το είδα θετικά. Γενικά το θέατρο μού αρέσει. Δεν είπα βέβαια ότι θα κάνω Σαίξπηρ, αλλά ένα μιούζικαλ είναι στα μέτρα μου, αφού έχει πρόζα, τραγούδι, χορό…», μας λέει η Μαρινέλλα που πρωτο-συνεργάστηκε με τον Φασουλή το 1985 στις «Αδελφές Τατά» με Μοσχολιού, Βίσση, Κωνσταντίνα, Καμπάκη στο «Ζουμ» της Θεσσαλονίκης και από 'κει και πέρα σε δεκάδες θεάματα.


Marinella, Smaragda Karydi and Tania Trypi at the Pallas Theater.
| Photo by Lambrakis Press Group © 2012

ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ.
 
         «Νιώθω και λίγο μπαλαντέρ. Μπορώ να κάνω σόου, να πω τραγούδια, να ερμηνεύσω σε θέατρο, το θέμα είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις, το πιστεύω πολύ. Εγώ μπορεί να έχω περάσει από εκατοντάδες πάλκα, τις σκληρές δεκαετίες του '50 - '60 (κυρίως με Καζαντζίδη) αλλά πιο πριν είχα ξεκινήσει από το θέατρο. Πάντα βέβαια έχω φοβερό τρακ. Δεν κάνω τίποτε σπουδαίο, έτσι νιώθω, τραγουδάω γιατί μου αρέσει. Επίσης, δεν με απασχολεί ο πρωταγωνιστικός ρόλος, πιστεύω πως δεν υπάρχουν μεγάλοι και μικροί ρόλοι, αλλά εσύ τους κάνεις μεγάλους, δεν πάω να πω ότι είμαι η Κατίνα Παξινού προς Θεού…», σημειώνει η Μαρινέλλα. «Είναι στα γράδα μου ο χορός, το τραγούδι και η πρόζα. Όταν λέω χορεύω, δεν είμαι και στα Μπαλσόι, το τέμπο όμως το έχω», λέει χαμογελώντας και βγαίνει ξανά στη σκηνή.

Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| An article by the Greek journalist Dimitris N. Maniatis for the Greek newspaper Ta Nea (The news) about the rehearsals of the famous musical “Chicago” (by Fred Ebb and Bob Fosse) that will be launch in a Greek version at the Pallas Theater in Athens, Greece, from October 27, 2012. He talked to the Grande Dame of the Greek Song Marinella and the Greek director Stamatis Fasoulis a few days before the long-awaited premiere. | Tickets advance sales: Ellthea.gr and Tickethour.com | Published: October 23, 2012 | Source: TA NEA Newspaper
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου