25 Ιουλίου 2023

Η Μαρινέλλα αποχαιρετά την Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη

Photo credit: George Broussalis © February 3, 2020
 
         Ένας σπάνιος άνθρωπος, μια δυνατή γυναίκα, μια σπουδαία φίλη, δεν είναι πια μαζί μας. Η αγαπημένη μου Μαριάννα, ένα σύμβολο απίστευτης προσφοράς, αγάπης και φροντίδας, με ένα τεράστιο έργο, θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου. Ήμουν τυχερή που σε γνώρισα και με τίμησες με την φιλία σου. Γλυκειά μου Μαριάννα, καλό σου ταξίδι.
         Σε σένα Βαρδή και σε όλη την οικογένεια σας, στέλνω τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια και την αγάπη μου.
ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ
 
Ακολουθήστε μας: 
 
| Ms. Marinella's message to “ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ /marinelladiva” about the loss of her friend Marianna V. Vardinogiannis (Goodwill ambassador of UNESCO, founder and president of the “Elpida Foundation” in Greece), yesterday. Athens, July 25, 2023.

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου