9 Φεβρουαρίου 2020

Η Μαρινέλλα απόλαυσε τον Τάκη Ζαχαράτο

«Αγάπη μου, αγάπη μου, 
εγώ μονάχα σ' αγαπώ 
Αγάπη μου, αγάπη μου, 
πολύτιμη σαν φυλαχτό»

Photo credit: Lydia Sideri © February 9, 2020

Το βράδυ της Κυριακής 9 Φεβρουαρίου 2020, η κορυφαία ερμηνεύτρια Μαρινέλλα απόλαυσε τον αγαπημένο της Τάκη Ζαχαράτο στην επιτυχημένη του παράσταση «Ζω για 'σένα», στο Θέατρο «Παλλάς» της Αθήνας.

Photo credit: Lydia Sideri © February 9, 2020
Ο κορυφαίος σόουμαν, που γιορτάζει 30 χρόνια καριέρας, την ευχαρίστησε θερμά επί σκηνής, δηλώνοντας: «…Το πρότυπο μου για εμένα, όχι μόνο πάνω στη σκηνή αλλά και στη ζωή, για τον τρόπο διαχείρισης της ζωής, με αξιοπρέπεια, με αγάπη, με σεβασμό και με στοχοπροσήλωση, είναι η θεά μου, είναι η φίλη μου, είναι το κοριτσάκι μου, είναι η ψυχή μου ολόκληρη, είναι η γυναίκα που χάρη σ' αυτήν είμ' εγώ πάνω στη σκηνή, είναι ο μύθος Μαρινέλλα!», ενώ πλησίασε κοντά της και της σιγο-τραγούδησε γονατιστός το «Θα 'θελα να ήσουν (Αγάπη μου)». Εκείνη, καθισμένη στην πρώτη σειρά (μαζί με την αδελφή της, Λούλα), τον συνόδευσε στο ρεφρέν του τραγουδιού και, εμφανώς συγκινημένοι και οι δυο, έδωσαν μια ζεστή αγκαλιά, με το κοινό να τους χειροκροτεί ασταμάτητα.




Το ίδιο βράδυ, γιόρτασε μαζί του τα 30 χρόνια καριέρας του (σε συνδυασμό με την θεαματική αυλαία των παραστάσεων του στο «Παλλάς») σε ένα πάρτι - έκπληξη που του ετοίμασαν οι συνεργάτες και οι φίλοι του στο εστιατόριο «Athénée» (πρώην «Ζόναρς»). Παρόντες, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος, ο Γιάννης Κεντ κ.α.


Photo credit: Studio Panoulis © February 9, 2020

Photo credit: Studio Panoulis © February 9, 2020

Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| On February 9, 2020, Marinella with her sister, Loula, enjoyed the talented Greek performer Takis Zacharatos in his successful musical performance “Zo gia 'sena (I live for you)” at the Pallas Theatre in Athens, Greece. He thanked her warmly and sang the wonderful song “Thathela na isoun (I'd like you to be)” with her. On the same night, Marinella celebrated with him the curtain of his performances at a surprise party prepared by his collaborators and friends, at “Athénée” (Zonars) restaurant, to celebrate his 30-year career on stage.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου