16 Δεκεμβρίου 2019

Μια… Θύελλα στην πίστα (Συνέντευξη)

ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ:
Τώρα και πάντα «In»!

Photo credit: Dinos Diamantopoulos © 1989

Συνέντευξη της Μαρινέλλας
στην δημοσιογράφο Κορίνα Θεοδωρακάκη
για το εβδομαδιαίο περιοδικό «Τηλεθεατής»
 
Κυκλοφορία: 16 Δεκεμβρίου 1989, Ελλάδα


Photo credit: Dinos Diamantopoulos © 1988
Οι πίστες αρχίζουν να κινούνται, οι φωτεινές δέσμες των ακτίνων λέιζερ χαράζουν το σκοτάδι. Τα κομπιούτερ δουλεύουν. Φώτα. Μουσική, βγαίνουμε, η Μαρινέλλα στην πίστα. Για μια ακόμα φορά, στα 33 χρόνια της καριέρας της. Ώριμη ως άνθρωπος αλλά και ως καλλιτέχνις, μα και με το τρακ της πρώτης φοράς. Όμως και το κέφι της είναι αυτό της πρώτης φοράς.

Η Μαρινέλλα, λοιπόν, στο φωτεινό κύκλο του προβολέα, ζωντανή στις κινήσεις και την ερμηνεία της, ομορφότερη από παλιά, όπως η ίδια λέει, και με την αίσθηση ότι τώρα «πατάει γερά», με την ωριμότητα που της χάρισαν τα τόσα χρόνια στην καλλιτεχνική σκηνή.

Στέγη της και αυτή τη χρονιά το «Ρεξ». Ένας χώρος που στο περσινό του πρώτο άνοιγμα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση. Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους.

ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ «ΡΕΞ»

«Το Ρεξ ξεχωρίζει για την μοναδικότητα του» λέει, «Είναι ένα Μιούζικ - Χολ που δεν υπάρχει παρόμοιο του στην Ελλάδα και που είναι αντάξιο των ξένων. Συνδυάζει το καλό φαγητό, με το προσεγμένο πρόγραμμα, την παρουσία του θεάτρου με πίστες που ανεβοκατεβαίνουν, περιστρέφονται και παράλληλα προσφέρει άνεση στον πελάτη».

- Τρεις δεκαετίες παρουσίας της Μαρινέλλας στο τραγούδι, έχουν αφήσει σίγουρα την προσωπική της σφραγίδα στο χώρο της ερμηνείας. Αλλά και τα χρόνια αφήνουν τη δική τους σφραγίδα στην προσωπικότητα της.
- Μετά απ' όλα αυτά τα χρόνια, πιστεύω ότι έβαλα κι' εγώ ένα λιθαράκι στο οικοδόμημα που λέγεται Ελληνικό Τραγούδι. Ως άνθρωπο, τα χρόνια αυτά με ωρίμασαν. Νομίζω ότι είμαι ομορφότερη. Πράγματα που πριν χρόνια με νευρίαζαν, τώρα τα αντιμετωπίζω με ψυχραιμία. Εν' ολίγοις: Πατάω γερά.

- Πόσο σας κούρασε ο καιρός που πέρασε;
- Όταν έρχομαι στο καμαρίνι νιώθω κουρασμένη. Όταν, όμως, πατάω στο σανίδι της σκηνής, νομίζω ότι είναι η πρώτη μου φορά. Νιώθω τον ίδιο ενθουσιασμό, την ίδια λαχτάρα κι' όσο κι' αν φαίνεται περίεργο, το ίδιο τρακ.

- Μετανιώσατε για κάτι που κάνατε στο παρελθόν;
- Είναι κουτό να μετανιώνεις για κάτι που έκανες. Καλό, κακό, στραβό, το έκανες, δεν ωφελεί να μετανιώσεις. Μόνο πρέπει να μαθαίνεις απ' όλα αυτά.

- Όταν βλέπετε παλιές ελληνικές ταινίες στις οποίες παίζετε πώς αισθάνεστε;
- Αισθάνομαι πολύ ωραία. Συγκινούμαι. Τώρα νιώθω πολύ πιο νέα. Με βλέπω στα φιλμ και λέω «Μπράβο σου, πολύ πιο νέα και ωραία είσαι σήμερα», αρέσω πιο πολύ τώρα.


Photo credit: Dinos Diamantopoulos © 1989

Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

- Χαρακτηριστικό της παρουσίας σας είναι η κίνηση στη σκηνή. Έχετε σπουδάσει χορό, κινήστε με βάση κάποιες χορογραφίες.
- Όχι. Η κίνηση μου βγαίνει αυθόρμητα. Είναι κάτι που έρχεται από μέσα μου. Εξάλλου δεν θα μπορούσα να πάω κάπου, να μου πουν «κάνε αυτό - κάνε εκείνο». Είναι πολύ τεχνητό, πολύ κρύο αυτό. Μπορείς ίσως να χορογραφήσεις ένα ηθοποιό. Αυτά όμως, τα ιδιαίτερα στοιχεία της κίνησής μου δεν διδάσκονται.

- Συνεργάζεστε φέτος επί σκηνής με τον Σταμάτη Φασουλή. Τι έχετε να πείτε για τη συνύπαρξη σας;
- Με τον Σταμάτη, έχουμε ξανασυνεργαστεί, αλλά φέτος είναι η πρώτη φορά συνεργασίας επί της σκηνής. Και πέρυσι συνεργαστήκαμε, αφού σκηνοθέτησε την παράσταση, όπως και παλιότερα. Είναι έξοχος συνεργάτης και ταλαντούχος ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας, γιατί γράφει και τα κείμενα της παράστασης. Παίζει, σκηνοθετεί, γράφει, τραγουδάει και με νευριάζει που μπορεί και τα κάνει όλα καλά. Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τραγουδάω, αν τραγουδάω, και να κινούμαι, αν κινούμαι. Όμως ιδιαίτερο ταλέντο έχει και η Δήμητρα Παπαδοπούλου που γράφει και παίζει στο πρόγραμμα μας.

- Ποιοι άλλοι συνεργάζονται μαζί σας;
- Έχουμε τρία νεαρά παιδιά, τον Γιάννη Σαββιδάκη, τη Φανή Πολυμέρη και τον Πάνο Αλεξάντερ και τρεις μαύρους τραγουδιστές. Σημαντικό στοιχείο του προγράμματος, είναι και τα μπαλέτα του Ναβάρο από το Λας Βέγκας. Την ενορχήστρωση έχει κάνει ο Χάρης Ανδρεάδης, και τα σκηνικά ο Γιώργος Ασημακόπουλος. Βέβαια την όλη δουλειά έκανε ο Ηλίας Μαροσούλης. Αυτός ο «ωραίος τρελός», ο θεατράνθρωπος που κάνει άλματα και ανεβάζει μια παράσταση που έχει σαράντα άτομα επί σκηνής και άλλα ογδόντα προσωπικό στο μαγαζί. Είναι μοναδικός.





«ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΘΥΕΛΛΑ»

- Η περσινή σας εμφάνιση χαρακτηρίστηκε από το «Τολμώ», φέτος ποιο θα είναι το τραγούδι έμβλημα;
- Φέτος λέω πολλά τραγούδια. Λέω περισσότερα παλιά. Από την εποχή του Καζαντζίδη ακόμη. Φυσικά λέω και το «Τολμώ». Και λέω τα τραγούδια του νέου μου δίσκου που κυκλοφόρησε με τον τίτλο «Είσαι μια θύελλα». Πιστεύω ότι αυτός ο δίσκος είναι μια πολύ καλή δουλειά. Βέβαια ο κόσμος θα κρίνει τελικά. Νομίζω όμως, ότι τα τραγούδια του πρέπει να γίνουν «σουξέ».

- Ποιοι συνεργάστηκαν για την ολοκλήρωση του δίσκου;
- Μουσική έγραψαν ο Παπαδημητρίου, ο Γιώργος Νιάρχος και ο Γιάννης Πάριος, ο οποίος έχει γράψει κάποιους στίχους. Στίχους έγραψε επίσης η Εύη Δρούτσα και ο Θάνος Σοφός.

- Δεν εμφανίζεστε συχνά στην τηλεόραση. Θα σας δούμε ίσως τώρα σε κάποιο πρόγραμμα;
- Έχω πολλές προτάσεις να εμφανιστώ και παρότι δεν μου αρέσει η τηλεόραση και την αποφεύγω, νομίζω ότι θα υποκύψω. Όμως, ακόμα δεν μπορώ να πω τίποτα περισσότερο.
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The Grande Dame of the Greek Song Marinella gave an interview to journalist Korina Theodorakaki for the Greek magazine Tiletheatis (Viewer), on the occasion of her musical performance at the Rex Music Hall in Athens, Greece (from November, 1989), directed by Stamatis Fasoulis and choreographed by Nick Navarro from Las Vegas. | Published: December 16, 1989 | Source: TILETHEATIS Magazine (Page 6)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου