19 Μαρτίου 2017

«Άσε με, αγάπη μου, που θα με πεις… ντίβα» (Συνέντευξη)

Μετά τη σαρωτική επιτυχία της παράστασης «Στον καθρέφτη του Παλλάς», η Μαρινέλλα επιστρέφει με τον Τάκη Ζαχαράτο πλάι της και μιλά για την αγάπη του κόσμου που την ακολουθεί τόσα χρόνια με θέρμη…

«Από μέσα είμαι μικρή, σαν να ξεκινάω τώρα! Αν δεν μεέπαιρναν τα πόδια μου και δεν μπορούσα να βγω στη σκηνή, θα τα παράταγα»
 
Photo credit: Tassos Vrettos © November 28, 2016
 
Συνέντευξη της Μαρινέλλας
στον δημοσιογράφο Βασίλη Μπουζιώτη
για το ένθετο περιοδικό «Reallife»
της εφημερίδας «Realnews»

Κυκλοφορία: Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, Ελλάδα


Χειμαρρώδης και ειλικρινής, η Μαρινέλλα δεν αγαπά τις «ετικέτες» και εξηγεί γιατί της αρέσει να αυτοσαρκάζεται, φτάνοντας να έχει και δεύτερη… Μαρινέλλα στη σκηνή, τον Τάκη Ζαχαράτο. Μαζί του επιστρέφει (από τις 23 Μαρτίου), για μόνο δέκα παραστάσεις, με σκοπό να «σαρώσει» τη σκηνή του «Παλλάς» όπως μόνο εκείνη ξέρει!

- Επιστρέφετε στο «Παλλάς», μετά από τη ζεστή υποδοχή που σας επεφύλαξε το κοινό…
- Ήταν πάρα πολλοί που δεν βρήκαν θέσεις, μια και ήμασταν «sold out» μέχρι και την τελευταία βραδιά, γι' αυτό και αποφασίστηκε να γυρίσουμε στο πανέμορφο αυτό θέατρο με τον Τάκη μου, που είναι χαρισματικό πλάσμα.

- Είχαμε μιλήσει ενώ κάνατε πρόβα για την παράσταση «Στον καθρέφτη του Παλλάς» και μου λέγατε πόσο σας γοήτευσε που θα είναι πλάι σας. Και πράγματι, όταν άνοιξε η αυλαία λάμπατε από χαρά και δεν σταματήσατε να το χαίρεστε…
- Μα υπάρχει ωραιότερο «δώρο» από το να είσαι στη σκηνή με πλάσματα που εκτιμάς και θαυμάζεις, με πρόσωπα που αγαπάς; Τι να κάνω; Στηρίζω τα ταλέντα πάντα, σε αντίθεση με άλλους - άλλες που τα… τρέμουν, γιατί φοβούνται μην τα «καπελώσουν». Αυτά είναι για μικρόψυχους, αγάπη μου. Εγώ πάντα ήθελα χαρισματικά πλάσματα πλάι μου, για να ανεβαίνει και για εμένα ο πήχυς.

- Βλέποντας σας να «σαρώνετε» τη σκηνή, να ανεβοκατεβαίνετε σκάλες, να χορεύετε και να μη μένετε στιγμή ήσυχη, θαύμασα την ενέργεια σας για άλλη μια φορά…
- Φτύσε με καλέ, πες σκόρδα, που μπορώ και τα κάνω όλα αυτά. Σ' το έχω ξαναπεί: από μέσα είμαι μικρή, σαν να ξεκινάω τώρα. Αν δεν με… έπαιρναν τα πόδια μου και δεν μπορούσα να βγω στη σκηνή, θα τα παράταγα.

- Τι σας γεμίζει με τόση ενέργεια, αλήθεια;
- Η αγάπη μου για τη δουλειά μου, η λατρεία μου για τη σκηνή και το τραγούδι, η τόσο θερμή ανταπόκριση του κόσμου… Ξέρεις τι είναι να έχουν περάσει τόσα χρόνια και να σε ακολουθεί πάντα πιστά, να σε χειροκροτούν τόσο ζεστά, να γίνονται μπιζαρίσματα και να μη σε αφήνουν να φύγεις από τη σκηνή; Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου αυτή είναι στον χρόνο. Η τόσο μεγάλη αγάπη του κόσμου.


«Απεχθάνομαι τις ετικέτες και τις ανάλογες ταμπέλες Άσε με, αγάπη μου, που θα με πεις ντίβακαι δηαπόλυτη”! Μακριά από εμένα όλα αυτά»

Photo credit: Tassos Vrettos © November 28, 2016

- Σας αγαπά και γιατί τσαλακώνεστε επί σκηνής, γιατί αυτοσαρκάζεστε με χιούμορ. Ένα βράδυ που σας είδα κάνατε πλάκα με τον Τάκη, που εκείνος είχε άψογη εικόνα ως Μαρινέλλα κι' εσάς δεν είχαν στρώσει τα μαλλιά σας… Θέλει κότσια κάτι τέτοιο!
- Άντε καλέ που θέλει κότσια. Αφού φόραγε τέλεια χτενισμένη περούκα κι' εγώ από τις αλλαγές ρούχων έμοιαζα… ξεμαλλιασμένη, να μην κάνω πλάκα; Η ζωή θέλει πλάκα, θέλει γέλιο, θέλει να μην παίρνει πολύ σοβαρά τον εαυτό σου… Τόσα περνάμε, αν δεν ξεσκάσουμε λίγο, άμα δεν κάνουμε χιούμορ, πώς θα τα βγάλουμε πέρα;

- Άλλη θα κράταγε «ατσαλάκωτη» την εικόνα της απόλυτης «ντίβας», αλλά εσείς το χαίρεστε…
- Το χαίρομαι και το διασκεδάζω το να «τσαλακώνομαι» και να «παίζω» με τον κόσμο, που αισθάνομαι σαν να 'χω να κάνω με δικούς μου ανθρώπους. Άλλωστε, όπως σου έχω ξαναπεί, πλήττω και απεχθάνομαι τις «ετικέτες» και τις ανάλογες «ταμπέλες»… Άσε με, αγάπη μου, που θα με πεις «ντίβα» και δη «απόλυτη». Μακριά από εμένα όλα αυτά…

- Κάνατε και… μπαϊπάς στο «Παλλάς», έτσι;
Photo credit: Tassos Vrettos © 2016
- Έχει γράψει τόσο ωραίους στίχους ο γλυκός μου ο Γιάννης Ξανθούλης και τους έχει ντύσει με τόσο υπέροχες μουσικές ο ικανότατος Γιάννης Χριστοδουλόπουλος, με τον οποίο ετοιμάζουμε κάτι δισκογραφικά. Ναι, μπαϊπάς κάνουμε χάρη στους στίχους: «Σαν φεγγάρια αγαπημένα της παλιά σου γειτονιάς κι' αν σου μπήξαν το μαχαίρι παραπλεύρως της καρδιάς, μη φοβάσαι, τραγουδώντας κάνουμε και… μπαϊπάς στον καθρέφτη του Παλλάς». Δεν είναι υπέροχο κομμάτι; Όλοι οι συντελεστές είναι ένας κι' ένας ξεχωριστοί: ο Σταμάτης Φασουλής που μας σκηνοθετεί με οίστρο, ο Παπάζογλου που μας δίδαξε την κίνηση με μεράκι, η Ντένη Βαχλιώτη που έφτιαξε θαυμάσια κοστούμια… Ένας κι' ένας! Εξαιρετικοί όλοι!

- Το κουστούμι που… κλέβει την παράσταση είναι αυτό που φοράτε και εσείς και ο Ζαχαράτος στο κομμάτι με τις «Δύο Μαρινέλλες»… Καλά να «τσαλακώνεστε», αλλά να βγάζετε και δεύτερη Μαρινέλλα στη σκηνή; Δεν υπάρχει…
- Υπάρχει και παραϋπάρχει και είναι τόσο άψογος ο Τάκης που καμιά φορά αναρωτιέμαι κι' εγώ ποια είναι η Μαρινέλλα (σ.σ. γελάει). Τον αθεόφοβο, πώς μεταμορφώνεται έτσι. Αλλάζει πρόσωπα και φωνές με τέτοια αποτελεσματικότητα που δεν το πιστεύεις… Δεν βλέπω την ώρα να ξαναβγούμε μαζί στη σκηνή για τα δέκα βράδια που έρχονται από τις 23 Μαρτίου… στον «Καθρέφτη του Παλλάς»!


Marinella and Takis Zacharatos
will present the great spectacle
In the mirror of the Pallas”
at the Pallas Theatre in Athens,
for 12 additional performances
from March 23 to April 9, 2017!
| Photo credit: Tassos Vrettos ©
Info.
από τις 23 Μαρτίου έως τις 9 Απριλίου 2017
για δώδεκα επιπλέον παραστάσεις

Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής
Κείμενα: Γιάννης Ξανθούλης
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Χορογραφίες: Δημήτρης Παπάζογλου
Σκηνικά: Μανώλης Παντελιδάκης
Κουστούμια: Ντένη Βαχλιώτη
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ

Συμμετέχουν (αλφαβητικά):
Ζωή Βατίστα, Γρηγόρης Γεωργίου,
Γιάννης Γιαννάτσης, Χριστίνα Ελληνοδέλη,
Νίκος Ζιάζιαρης, Εύα Σταμάτη,
Γιώργος Τσουρουνάκης, Αλέξανδρος Φιλιππόπουλος,
Κωνσταντίνος Φραντζής και Στράτος Χατζηδάκης

Μαζί τους, οι μουσικοί:
Σπύρος Καραμήτσος (ντραμς)
Τζώρτζης Τσιρόπουλος (πιάνο, σαξόφωνο)
Δημήτρης Μαργιολάς (μπουζούκι)
Ανδριανή Γιακουμέλου (πλήκτρα)
Χάρης Χαραλάμπους (μπάσο)
Ερέν Αλίογλου (κρουστά)
Παναγιώτης Σαμαράς (κιθάρα)

Εισιτήρια προπωλούνται στο ταμείο του Θεάτρου «Παλλάς»
(Βουκουρεστίου 5, Αθήνα) και τηλεφωνικώς στο 211 1000365.
Επίσης, στα καταστήματα «Public», «Seven spots», «Reload stores»,
«Media markt», στα βιβλιοπωλεία «Ευριπίδης» και τηλεφωνικώς στο 11876.
Ηλεκτρονική προπώληση: www.ticket365.gr και www.viva.gr.
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The Grande Dame of the Greek Song Marinella gave a new interview to journalist Vassilis Bouziotis for the insert magazine Reallife of the Greek newspaper Realnews, on the occasion of her brilliant and impressive musical spectacle along with the Greek showman Takis Zacharatos, titledMarinella - Zacharatos ston kathrefti tou Pallas (Marinella - Zacharatos in the mirror of the Pallas)”, which will extend its run at the Pallas Theatre in Athens, for twelve additional performances from March 23 to April 9, 2017. Tickets are available online at www.ticket365.gr and www.viva.gr. | Published: Sunday, March 19, 2017 | Source: REALNEWS Newspaper (Issue 435)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου