11 Ιουλίου 2016

Η Παγκρήτια συνέντευξη της Μαρινέλλας στο «Κ.Σ.Ν»



Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου, στη 13:12 το μεσημέρι, η Μαρινέλλα έδωσε μια απολαυστική τηλεφωνική συνέντευξη στους Γιώργο Μπαλοθιάρη και Γωγώ Βερίγου για την Παγκρήτια ραδιοφωνική εκπομπή «Καλοκαίρι στο νότο (Κ.Σ.Ν)», με αφορμή τη μεγάλη συναυλία της στο Παγκρήτιο Στάδιο Ηρακλείου, μαζί με τον Αντώνη Ρέμο και τον Χρήστο Νικολόπουλο. Η εκπομπή μεταδόθηκε ζωντανά από τους τέσσερις ραδιοφωνικούς σταθμούς «MAGIC FM 98,2», «ΛΑΜΨΗ FM 92,9», «ΗΧΟΣ FM 94,2» και «MADNESS FM 95».

Η αγαπημένη μας ερμηνεύτρια μίλησε για τη ζωή της, την πορεία της στο τραγούδι, τις συνεργασίες της, αλλά και για το πώς βλέπει σήμερα τη διαδικασία ανάδειξης νέων ταλέντων απ' τα τηλεοπτικά «shows», όπως το «X-Factor», ενώ δε παρέλειψε να δηλώσει τον θαυμασμό της για συγκεκριμένους υποψηφίους. Απάντησε για το αν θα έμπαινε ποτέ στη θέση του κριτή, ενώ μας υπογράμμισε το πόσο σπουδαίο είναι σήμερα να μην χάνουν τον δρόμο τους οι νέοι καλλιτέχνες. Μίλησε για την οικογένεια της, τους φίλους και τους συγγενείς της, αλλά και το πόσο «ροκ» είναι τελικά η ίδια. Απολαύστε την…





Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση της εικοσάλεπτης συνέντευξης:

Γιώργος: Λοιπόν, όπως σας είπαμε και πριν, είναι ξεχωριστή τιμή και ιδιαίτερη χαρά όταν φιλοξενούμε στην εκπομπή μας άτομα - μύθους, άτομα που έχουν γράψει ιστορία, που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στην ελληνική μουσική -και όχι μόνο- και πραγματικά όταν τους μιλάς νιώθεις ένα δέος, νιώθεις ότι συνομιλείς τρόπο τινά και με το παρελθόν σου και με το μέλλον σου και με όλα αυτά που ενώνουν αυτό το παζλ, αυτό το ψηφιδωτό που λέγεται ελληνική μουσική, και ελληνική λαϊκή μουσική βέβαια, γιατί η Μαρινέλλα έχει γράψει την δική της ιστορία και στον κινηματογράφο και στην μουσική!

Γωγώ: …Όχι μόνο μέσα από τη μουσική αλλά και μέσα από την προσωπικότητα της!

Γιώργος: Ακριβώς! Γιατί διαβάζεις τη βιογραφία της και την ιστορία της και απορώ πως δεν έχει γίνει ταινία ακόμη να την δούμε και στους κινηματογράφους! Λοιπόν, να καλημερίσουμε στην τηλεφωνική μας γραμμή την αξιαγάπητη κυρία Μαρινέλλα που πραγματικά θαυμάζουμε και εκτιμάμε πολύ! Καλημέρα σας!

Μαρινέλλα: (Γελάει) Καλημέρα και σε 'σας βρε παιδιά, αλλά ακούγοντας σας τόση ώρα να λέτε τόσο καλά λόγια για 'μένα, ντρέπομαι πάρα πολύ, γιατί είναι με τόσο θαυμασμό αυτά τα λόγια…

Γιώργος: Εντάξει, αν δεν τα αξίζετε εσείς αυτά τα λόγια, με τόσα χρόνια πορείας… Αν δεν κάνω λάθος, εξήντα χρόνια πορείας δε κλείνετε φέτος;

Μαρινέλλα: Όχι, όχι, ένα λεπτό παιδιά, να λέμε πάντοτε ακρίβειες και όχι ανακρίβειες. Λοιπόν, έκλεισα τον Μάιο εξήντα συναπτά χρόνια! Εξήντα δυνατά χρόνια, εν' ενεργεία χρόνια, που δεν έχω σταματήσει καθόλου να τραγουδάω!

Γωγώ: To ταξίδι συνεχίζεται με πάρα πολλά ωραία τραγούδια, με πάρα πολύ ωραίες εμφανίσεις, και τώρα έχετε έρθει στο Ηράκλειο και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως γι' αυτή την ωραία συνεργασία, γιατί απ' ότι ξέρουμε με τον Χρήστο Νικολόπουλο συνεργάζεστε ξανά μετά από πάρα πολλά χρόνια!

Μαρινέλλα: Α, ναι, κοίταξε, τον Χρήστο τον ξέρω πραγματικά από παιδί, πάρα πολύ μικρό, από πριν γράψει τραγούδια, και ουσιαστικά είναι η πρώτη φορά που δουλεύουμε μαζί! Δεν έχω πει εγώ τραγούδια του, ή μάλλον μια φορά έχω πει τραγούδια του Χρήστου κι' αυτά δεν 'γιναν τίποτα, καμία επιτυχία, αλλά αυτό δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι τώρα τα λέω και μ' αρέσουν πάρα πολύ!

Γιώργος: Επειδή μιλήσαμε τις προηγούμενες ημέρες και με τον Αντώνη Ρέμο και μας έλεγε για αυτή την καταπληκτική σχέση που έχετε, εγώ διακρίνω ότι πραγματικά δέσατε από την πρώτη στιγμή και υπάρχει ένα καλλιτεχνικό «ειδύλλιο» πίσω από αυτή την συνεργασία! Νιώθω ότι κάθε φορά που μιλάει ο ένας για τον άλλο, πως μιλάει ένας συγγενής προς έναν άλλον! Δηλαδή νιώθω ότι είσαστε στο μεσημεριανό τραπέζι μαζί και μετά πηγαίνετε και κάνετε και συναυλίες!

Γωγώ: …Λέτε και κανα τραγούδι!

Μαρινέλλα: (Γελάει)

Γιώργος: Πως προέκυψε αυτή η καταπληκτική σχέση μεταξύ σας;

Μαρινέλλα: Ακριβώς έτσι είναι! Μα τον Αντώνη δεν τον βλέπω σαν συνεργάτη μου αλλά σαν συγγενή μου, είμαστε οικογένεια, η δική μας η σχέση είναι πια οικογενειακή υπόθεση, καταλάβατε; Πολλές φορές όταν τελειώνει η δουλειά και βγαίνουμε και τρώμε, σταματάμε να μιλάμε για δουλειά. Ποτέ δεν έχουμε μιλήσει για δουλειά. Είναι ένα κομμάτι που τελειώνει εκεί. Μετά, από 'κει και κάτω, είμαστε δύο άτομα που θα βγούμε με άλλους πέντε φίλους, ο Αντώνης με την γυναίκα του, και μιλήσουμε και θα γελάσουμε και θα πούμε αστεία. Αυτό εννοώ οικογενειακή υπόθεση με τον Αντώνη. Και μη ξεχνάτε ότι όλοι εμείς οι παλαιότεροι βεβαίως θα φύγουμε. Το γεγονός ότι υπάρχω εγώ ακόμη είναι… Πολύ περίεργο, δεν είναι;

Γιώργος: Έχετε χιούμορ, αναμβισβήτητα, και έχετε πολλά να δώσετε ακόμα…

Μαρινέλλα: Ακούστε. Το ότι υπάρχω, δε σημαίνει ότι θα φύγω βρε παιδιά, αλλά μόλις καταλάβω ότι κάτι δεν γίνεται, κάπου πρέπει να σταματήσω, πιστέψτε με η πρώτη που θα το καταλάβω είμαι εγώ, και θα φύγω βέβαια. Με πολύ αγάπη σας το λέω αυτό, όχι για να πείτε: «Αχ μωρέ, θα σταματήσει, τι κρίμα», αυτά είναι βλακείες! Ο χρόνος είναι ωραίος, αρκεί να καταλάβεις την αξία του χρόνου. Όλοι εμείς οι παλαιότεροι θα φύγουμε βεβαίως, σιγά - σιγά, σιγά - σιγά, δε λέω γρήγορα… Σιγά – σιγά… Κι' όσο δε βλέπουμε πολύ πράγμα να 'ρχετε πίσω μας, ακόμη θα 'μαστε… Ο επόμενος από όλους εμάς είναι ο Αντώνης! Αυτός θα αντικαταστήσει πολλά πράγματα, έχει ήδη αντικαταστήσει, αλλά ο Αντώνης ακόμη, και ψάχνεται και κοιτάει να κάνει άλλα πράγματα και του αρέσει να τραγουδάει, η επικοινωνιακότητα του Αντώνη δεν υπάρχει σε κανέναν άλλο τραγουδιστή, σε κανέναν άλλο καλλιτέχνη! Ο Αντώνης βγαίνει και λάμπει. Ο Αντώνης έχει «φλας» που λέμε! Αυτός είναι σταρ. Έχει «φλας»! Τον βλέπει ο άλλος και λέει «Αχ, αυτός κάτι θα κάνει…», πριν ανοίξει το στόμα του! Αυτό είναι. Δεν είναι ότι τραγουδάει μόνο, έχει καλαμπούρι, μιλάει με το κόσμο και κάνει πολλά πράγματα. Βέβαια δεν χορεύει αλλά τι να κάνουμε, τον χορό τον αφήνει σε 'μένα!

Γιώργος: Κάποια στιγμή θα μάθει να χορεύει δίπλα σας, δε μπορεί! Από τη νέα γενιά, τώρα ειδικά που έχει τηλεοπτικοποιηθεί και η διαδικασία ανεύρεσης νέων ταλέντων στη μουσική, πιστεύετε ότι έχει μέλλον αυτή η διαδικασία, έχει μέλλον, υπάρχουν παιδιά τα οποία θα πρωταγωνιστήσουν στην ελληνική σκηνή τα επόμενα χρόνια;

Μαρινέλλα: Αυτό που λες είναι πολύ σωστό αλλά να ξεκινήσουμε πρώτα από το τι τραγούδια γράφονται. Να ξεκινήσουμε πρώτα από 'κει. Φωνές καλές υπάρχουν. Έχουν όμως κακούς συμβούλους τα παιδιά αυτά. Οι σύμβουλοι που είναι γύρω τους και συμβουλεύουν «Κάνε αυτό» και «Πήγαινε εκεί» και «Κάνε εκείνο», τους συμβουλεύουν λάθος, δεν αφήνουνε χρόνο στα νέα παιδιά να κατασταλάξουν στο τι θέλουν, τραγουδάνε και δεν έχουν βρει το δρόμο τους και φεύγουν αλλού. Όλοι αυτοί οι «συμβουλάτορες» όπως τους λέω, προσπαθούν να οικονομήσουν αυτοί και δεν τους ενδιαφέρουν τα παιδιά, οι τραγουδιστές. Τα παιδάκια από την άλλη κοιτάνε να γαντζωθούν κάπου και να αρχίσουν να πηγαίνουν στα πρωινάδικα, στα απογευματινάδικα… Στα ξενυχτάδικα… Δεν φταίνε τα παιδιά. Έχουν καλές φωνές. Αλλά τους βάζουν σε ένα δρόμο που είναι… Τα παρομοιάζω λίγο σαν να βάζεις το βράδυ το σπόρο ντομάτας και το πρωί τη κόβεις και την τρως! Δε γίνεται αυτό βρε παιδιά! Βιάζονται. Βιάζονται να γίνουν. Πολλές φορές παίρνουν στραβό δρόμο, αναγκάζονται, και βλέπεις και μοιάζουν όλα. Μακρυά μαλλιά με εξτένσιονς. Πάνε και γδύνονται αντί να ντύνονται για να τραγουδήσουν, και πολλές φορές τα λένε: «Κοίτα πως βγήκε η άλλη, βγάλ' τα ρε παιδί μου που έχεις ωραία πόδια, ωραίο κορμί…». Τσακ, τα βγάζει η άλλη! «Φόρεσε το εικοσάποντο». Ώπ, το φοράει! «Πήγαινε στο κομμωτήριο, βάψε τα μαλλιά σου ξανθά, βάλε και τα εξτένσιονς μέσα»! Δε μοιάζουν λίγο σαν παιδάκια του Μάο Τσετούνγκ;

Γωγώ: Στο τέλος χάνεται και η προσωπικότητα του τραγουδιστή…

Μαρινέλλα: Βλέπουμε ένα σορό παιδιά και λένε «Μα εγώ τραγουδούσα πολύ ωραία τα αγγλικά κι' ήμουν ροκάς, τώρα λέω και λαϊκά». Μάλιστα. Έχεις χαράξει όμως ένα δρόμο και μπορείς να πεις και αυτά. Εδώ τα βάζουν όλα στο μίξερ και γίνονται όλα… Είναι σαν να τρως τη σαρδέλα και τη τούρτα μαζί… Φάε πρώτα τη σαρδέλα, πιες και νερό μετά να φύγει η αλμύρα, κι' ύστερα τρως το γλυκό!

Γιώργος: Είναι νομίζω η παρομοίωση που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για την εναλλαγή στα μουσικά είδη, από το ένα στο άλλο που κάνουν διάφοροι καλλιτέχνες και δεν είναι σταθεροί. Από τη σαρδέλα κατευθείαν στο γλυκό δε γίνεται! Μαρινέλλα!

Μαρινέλλα: Όχι κατευθείαν στο γλυκό, δε μπορείς να τα βάλεις και τα δύο! Πρέπει να υπάρχει ένας διαχωρισμός. Βεβαίως να πάει από το ένα στο άλλο, αλλά και τα δύο μαζί δε μπορούν να συνυπάρχουν. Βεβαίως να τελειώσεις το φαγητό σου, το κοκκινιστό σου, το στιφάδο σου και μετά να φάμε και το γλυκό. Έτσι κάνουμε. Επειδή με ρωτήσατε για τα νέα παιδιά να σας πω για το «X-Factor», για πρώτη φορά άκουσα τόσες καλές φωνές. Σε κανένα άλλο «X-Factor» δεν είχε τόσες καλές φωνές. Οι «Stereo soul», εξαιρετικοί, όπως πάρα πολύ καλός και αυτός ο Ίαν. Πολύ καλός. Και μου άρεσε και μια κοπέλα που βγάλανε, την Τάνια. Και οι άλλες φωνές -συγγνώμη που ανέφερα το «X-Factor», γιατί το έβλεπα εχθές-, και οι άλλες φωνές, τα άλλα παιδιά, δεν ήξερες με πόνο καρδιάς ποιος να φύγει. Δεν ξέρω εάν το παρακολουθήσατε;

Γιώργος: Βεβαίως και είχε και υψηλή τηλεθέαση από ότι μάθαμε και σήμερα…

Μαρινέλλα: Είχε πόση τηλεθέαση;

Γιώργος: Είχε αρκετά υψηλή τηλεθέαση, ήταν πρώτο στην προτίμηση του κοινού.

Μαρινέλλα: Βεβαίως θα είχε γιατί άξιζε ο κόπος. Σας λέω αυτά τα δύο αγόρια, το ντουέτο των αγοριών, οι «Stereo soul», αυτοί είναι «10» και όλοι οι άλλοι πολύ κάτω.

Γιώργος: Σας άρεσαν πολύ δηλαδή…

Μαρινέλλα: Αυτά τα δύο αγόρια δε ξέρω από πού μας ήρθαν. Αυτά τα φωνητικά, αυτές οι φωνές, είναι καταπληκτικά και σαν εμφάνιση και σαν τρόπο ερμηνείας. Μπράβο τους, μπράβο τους, μπράβο τους! Μ' άρεσαν πάρα πολύ. Από αυτό το «X-Factor» που βγήκαν παιδιά δεν πρέπει να τα αφήσουν…

Γιώργος: Εσείς θα μπορούσατε ποτέ να ήσασταν στη θέση του κριτή;

Μαρινέλλα: Ποτέ! Ποτέ στη ζωή μου, και ξέρετε γιατί; Δε μπορώ εγώ να είμαι κάποια που θα κόψω τα φτερά ενός παιδιού που θα τραγουδήσει. Ούτε είμαι σε θέση ούτε είμαι ικανή να πω «Εσύ είσαι καλός, εσύ, όχι». Γιατί έχουμε δει παραδείγματα και άνθρωποι που δεν ήταν πολύ καλοί και λίγο φάλτσοι να μη βγαίνουν, άρα εγώ πώς θα διώξω ένα παιδί και θα του πω «Κοίτα, εσύ δεν κάνεις, φύγε». Να κόψω τα φτερά ενός παιδιού; Όχι, καλέ μου. Δε ξέρω αν βγαίνει κάτι καλό σε αυτά τα παιδιά. Ας πούμε θα θυμόμαστε την κοπέλα που είπα, την Τάνια; Θα θυμόμαστε αυτή την τόση καλή φωνή που βγαίνει από ένα κορίτσι 18 χρόνων; Θα θυμόμαστε τον καταπληκτικό τραγουδιστή που λέγεται Ίαν Στρατής, ο οποίος είναι και μουσικός εξαιρετικός, έχει γκρουπ το παιδί, μπορεί να πάει να παίξει κάπου, οι υπόλοιποι; Οι υπόλοιποι που πηγαίναν και ξαναπηγαίναν, φθάνανε λίγο στη βρύση και δεν πίναν νερό, πώς τους διώχνεις; Πιστέψτε με, με πόνο καρδιάς έβλεπα το «X-Factor» και με πόνο καρδιάς έλεγα πώς μπορεί να φύγουν αυτά τα παιδιά, και ψηφίζει τώρα δήθεν ο κόσμος και βγάζουν άλλα 'ντ' άλλων… Τέλος πάντων, δε θα το συζητήσω αυτό. Ποτέ δε θα μπορούσα να κόψω τα φτερά των παιδιών. Ποτέ. Δεν είμαι τόσο γνώστης αν θέλετε. Με τόση πείρα που έχω δεν είμαι γνώστης. Δεν είμαι αυτή που θα κρίνω ένα παιδάκι 18 - 20 χρονών. Μόνο τα ματάκια τους που κοίταγα, λέω «Χριστέ μου! Απαπαπαπα!». Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι λέω…

Γιώργος: Σας καταλαβαίνουμε… Υπήρχε κάποια στιγμή στη ζωή σας που σας έκοψαν τα δικά σας τα φτερά;

Μαρινέλλα: Εμ, όχι. Ίσως γιατί ξεκίνησα από μικρή στο θέατρο και έπειτα ήμουν δέκα χρόνια μαζί με τον Καζαντζίδη, και ξέρετε ήμασταν ζευγάρι και δεν θα τολμούσε κανείς να μου κόψει τα φτερά. Γιατί είχα μεγάλο στήριγμα, τον Καζαντζίδη. Έπειτα μετά από δέκα χρόνια που κάθισα δίπλα του, με μεγάλη πείρα που απέκτησα, άρχισα σιγά - σιγά μόνη μου πάλι απ' την αρχή, αλλά πια είχα αποκτήσει μία πείρα και έτσι ήξερα πού να περπατήσω, πώς να βαδίσω και σιγά - σιγά κατόρθωσα να σταθώ στα πόδια μου. Και έγινα αυτό που είμαι, αν έγινα κάτι, και νομίζω ότι καλά τα κατάφερα μέχρι τώρα.

Γιώργος: Η Μαρινέλλα νιώθει λίγο σαν «Ροκ» προσωπικότητα και σαν «Ροκ σταρ» πάνω στην σκηνή μετά από τόσα χρόνια πορείας και που συνεχίζει να είναι στο επίκεντρο και της δημοσιότητας και των ζωντανών εμφανίσεων με συναυλίες σε όλη την Ελλάδα; Νιώθετε ότι πραγματικά αυτή η εποχή, σας βρίσκει σε μία πολύ δυναμική φάση;

Μαρινέλλα: Καταρχήν είπατε μια λέξη… Τη λέξη «Ροκ». «Ροκ» ξέρετε τι είναι; Δεν είναι απλά αυτός που τραγουδάει τέτοιου είδους μουσικής. «Ροκ» ήταν ο Καζαντζίδης. «Ροκ» ήταν ο Μπιθικώτσης. Αυτό είναι «ροκ», δεν είναι μόνο ότι τραγουδάμε με την κιθάρα. Ναι, «ροκ» είναι οι ηθοποιοί οι πάνγνωστοι, που έχουν ένα «γκελ», που έχουν ένα «φλας»! Αυτό! Βεβαίως νιώθω «ροκ», βεβαίως είμαι, εκεί πάνω μπορώ να κάνω πολλά πράγματα, έχω την ευκολία… Τη μία χρονιά παίζω θέατρο, την άλλη χρονιά θα κάνω με το Χατζή μπαλάντες, το 'κανα. Να πάμε λίγο παρακάτω… Τώρα κάνω με τον Αντώνη άλλα τραγούδια, άλλο πρόγραμμα, μετά έχω να κάνω μία συνεργασία με την Βιτάλη και την Γλυκερία, οι τρεις μας, και αυτό θα 'χει παρά πολύ ενδιαφέρον! Άλλα τραγούδια, άλλα ντουέτα, άλλες τριφωνίες, άλλα λαϊκά, άλλα νησιώτικα, δημοτικά, θα πούμε ό,τι θέλουμε! Δεν είμαι και άνθρωπος ήσυχος. Είμαι μόνο ανήσυχος! Μπορεί αύριο να με δεις να τραγουδώ με ένα από τα παιδάκια του «X-Factor», θα είναι υπέροχο, γιατί είμαι και λίγο τρελή, δεν είμαι και ένας άνθρωπος που θα πω ότι θα καθίσω.

Γιώργος: Γενικότερα στη ζωή σας υπάρχουν και χαλαρές στιγμές; Που είστε ήσυχη με την οικογένεια σας, που ηρεμείτε;

Μαρινέλλα: Βεβαίως! Άκουσε αγαπητέ μου… Αν δεν είχα την Μαρινέλλα που ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της και στο χαλάκι της εξώπορτας σκουπίζει τα πόδια της, και τ' αφήνει απ' έξω όλα… Όλη τη Μαρινέλλα την αφήνω έξω από την πόρτα μου. Μέσα μπαίνει άλλη Μαρινέλλα. Μπαίνει η μαμά, η γιαγιά, η αδερφή, η θεία, ο τελευταίος τροχός της αμάξης στο σπίτι μου είμαι εγώ, κάνει κουμάντο η αδερφή μου, δεν κάνω εγώ. Αυτό να το ξέρετε. Κοιτάω την κόρη μου, κοιτάω τα εγγόνια μου, κοιτάω τον γαμπρό μου, κοιτάω τα ανίψια μου. Όλοι είμαστε μία οικογένεια, κοιτάω την οικογένεια, δεν είμαι εγώ εκεί μέσα τίποτε. Εάν δεν είχα λοιπόν αυτό τον διαχωρισμό και κανόνιζα να φέρω και στο σπίτι μέσα τη Μαρινέλλα, ε, τότε θα είχα τρελαθεί! Γι' αυτό έχουμε οικογένεια. Γι' αυτό κάνουμε οικογένεια. Για να μπορούμε να στηρίζεται ο ένας στον άλλο. Η οικογένεια είναι σαν τις κάμπιες… Είμαστε όλοι ενωμένοι. Δε μπορεί να ξεκολλήσει. Αν πονάει ο ένας, πονάμε όλοι, εάν συμπάσχει κάποιος, τρέχουμε όλοι. Μα στην Αμερική να 'μαι, θα γυρίσω γρήγορα.

Γιώργος: Στο σπίτι μαγειρεύετε; Eχετε κάποιο αγαπημένο φαγητό;

Μαρινέλλα: Βεβαίως και μαγειρεύω! Όχι πολλές φορές γιατί δε με αφήνουν! Η αδερφή μου είναι σπουδαία μαγείρισσα, σπουδαία, οπότε μπροστά στη σπουδαία μαγείρισσα εγώ τι να πω και τι να κάνω; Αλλά παρ' όλα αυτά τρώω και μαγειρεύω, και τρώω και καλά, και πολύ, και έχω πάρει και κάτι κιλάκια, δε με απασχολούν!

Γιώργος: Να πάμε λίγο στην αποψινή συναυλία επειδή περιμένει πάρα πολύς κόσμος να σας ακούσει από κοντά… Είναι μία συνεργασία την οποία περιμένει όχι μόνο το Ηράκλειο, αλλά και όλες οι πόλεις που θα επισκεφθείτε! Καταρχήν ποια είναι η σχέση σας με την Κρήτη; Έχετε φίλους εδώ; Άτομα που ανυπομονείτε να δείτε από κοντά;

Μαρινέλλα: Έχω φιλαράκια εδώ στο Ηράκλειο και ξέρω ότι θα 'ρθουν να με δουν…

Γωγώ: Διακοπές φέτος το καλοκαίρι θα πάτε;

Μαρινέλλα: Διακοπές; Αγάπη μου γλυκιά, αν με αφήσουν θα πάω… Έχω ένα ωραίο σπιτάκι στη Χαλκιδική μικρό και μόλις ξεκλέψω τρεις μέρες τρέχω. Έτσι, κλεφτά θα κάνω φέτος τις διακοπές μου! Να πάω να κάνω μπάνιο με τα παιδιά μου, τα εγγόνια! Θα πάω με τα παιδιά μου, με τα εγγόνια μου, τα ανίψια μου, γιατί είμαστε μεγάλο σόι και μεγάλη οικογένεια!

Γιώργος: Επειδή έχετε και εσείς να ετοιμαστείτε για την συναυλία, να σας αποδεσμεύσουμε και ευχόμαστε πραγματικά να συνεχίσει αυτό το ταξίδι και να συνεχίσετε και εσείς να εμπνέετε τον κόσμο με τα τραγούδια σας αλλά και την προσωπικότητα σας! Να βρείτε χρόνο να πάτε διακοπές, το ελπίζουμε και το ευχόμαστε, και με το καλό να μας ξανάρθετε, γιατί το Κρητικό κοινό αγαπάει Μαρινέλλα!

Μαρινέλλα: (Γελάει) Παιδιά, δεν βρίσκω λόγια να σας ευχαριστήσω για αυτή την πολύωρη συνέντευξη που με φιλοξενήσατε στην εκπομπή σας, νομίζω ότι δεν έγινα πολύ κουραστική για τον κόσμο…

Γιώργος: Τιμή μας και χαρά μας!

Μαρινέλλα: Περιμένω να έρθει ο κόσμος να μας απολαύσει σήμερα το βράδυ, γιατί αυτές οι συνεργασίες δεν γίνονται συχνά, μόνο γι' αυτό δε πρέπει να την χάσουνε, και θα 'θελα πάρα πολύ παιδιά να σας δω από κοντά! Χίλια ευχαριστώ! Χίλια ευχαριστώ για την φιλοξενία!

Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The Grande Dame of the Greek Song Marinella gave an interview by phone to Giorgos Balothiaris and Gogo Verigou for the Pancretan radio show “Kalokeri sto noto (Summer in Crete)”, on the occasion of her live concert with Antonis Remos and Christos Nikolopoulos at the “Pankritio” (Pancretan) Stadium in Heraklion of Crete, on July 11, 2016. The radio show was broadcast live by the four radio stations; “Magic FM 98,2”, “Lampsi FM 92,9”, “Ichos FM 94,2” and “Madness FM 95” at 13:12 noon, on July 11, 2016. | Source: Kalokairistonoto.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου